در هر باسکول، نمایش نیروی اندازه گیری شده توسط لودسل ها، به صورت وزن بر عهده نمایشگر یا نشان دهنده است. نمایشگرهای باسکول می توانند بسیار ساده و ابتدایی باشند یا همراه خود تجهیزات بسیار پیشرفته مانند چاپگر یا امکان اتصال به آن، صفحه کلید تمام حروف یا عددی به صورت لمسی یا دیگر امکانات الکترونیکی از جمله امکان اتصال به رایانه به منظور بررسی اطلاعات توزین داشته باشد. فروش باسکول در سایت به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

 نمایشگرهای توزین خاص

با گسترش صنایع مختلف و نیازهای متفاوتی که در صنوف به وجود آمده، نیاز به توزین حین بسته بندی و در مدل های خاص نیز وجود دارد. انواع مختلف این نیاز از جمله توزین در شبکه پالایشگاه، که در حین بسته بندی باید عمل توزین نیز صورت بگیرد.

در صنایع غذایی نیز بایستی توزین در سیستم پرکن آرد یا شکر صورت بگیرد. نمایشگرهای سیستم توزین خاص دارای قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری هستند که امکان قطع و وصل کردن (رله خروجی) در وزن دلخواه را به اپراتور می دهند.

در این مدل از اندیکاتورها امکان اتصال به کامپیوتر یا سیستم های دیگر نیز وجود دارد. از طریق این اتصال می توان اطلاعات توزین را به کامپیوتر ارسال کرد.

معمولا این نوع اندیکاتورها دارای نمایشگر LED و LCD گرافیکی هستند و می توانند به نرم افزارهای توزین وصل شوند. همچنین قابلیت اتصال به نمایشگرهای ثانویه که معمولا خارج از اتاق توزین نصب می شود را دارند. این مدل اندیکاتورها دارای گارانتی بیشتری نسبت به مدل های دیگر هستند.اندیکاتور پرینتردار سه نمایشگر علاوه بر وزن، قیمت واحد، قیمت کل و نام کالا را نیز چاپ می کند. این اندیکاتور همچنین می تواند علاوه بر موارد ذکر شده، گزارشگیری و چاپ بارکد را انجام دهد. فروش باسکول فروشگاهی در تنوع بالا انجام می گیرد. 

جمع بندی

انواع مختلف اندیکاتورها با توجه به نیازی که در صنایع به آن هست، وجود دارد. علاوه بر این میتوان نوع نمایشگر باسکول را نیز تغییر داد. برای خرید مدل های مختلف نمایشگر به سایت دیجی اسکال مراجعه کنید.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()