فروش لاستیک در طبقه بندی متفاوت صورت می پذیرد. عوامل متعددی بر روی انتخاب و خرید تایر تأثیرگذار می باشد و به همین دلیل در این پست قصد داریم به برخی از موارد مهم در حوزۀ فروش لاستیک با کیفیت  خودرو بپردازیم. اینکه لاستیک ایرانی بهتر است و یا خارجی؟ یکی از پرسش های رایج به شمار می رود. عوامل متعددی وجود دارد که باعث می گردد تا مالکین اتومبیل در صدد برای تعویض لاستیک های خودرو برآیند. در نتیجه فروش لاستیک بخش مهمی از بازار خرید و فروش تجهیزات خودرو را به خود اختصاص می دهد. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از بزرگ ترین تأمین کنندگان لاستیک های برند خارجی و ایرانی در حال فعالیت می باشد. در لیست محصولات خود انواع لاستیک هانکوک، میشلن، پیرلی، دانلوپ، یزد تایر، البرز، بارز و ... را عرضه می کنند.

فروش لاستیک با شناسنامه معتبر

بدون شک  خرید لاستیک مرغوب تأثیر بسزایی بر روی کیفیت رانندگی دارد. در همین راستا رانندگان تلاش می کنند در زمان تهیۀ لاستیک های خودرو، تمام عوامل را در نظر بگیرند. بدیهی است فروش لاستیک بر اساس علائم مندرج بر روی دیوارۀ خارجی در طبقه بندی های متفاوت صورت می گیرد. هر کدام از این نشانه ها دارای مفاهیم اختصاصی هستند که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب آنها دارد. به عنوان مثال متناسب با منطقه های سردسیر کوهستانی، خرید لاستیک زمستانی کاربردی تر است و دارای مقاومت بیشتری می باشد. فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید لاستیک خودرو تأثیرگذار می باشد و در همین راستا رانندگان تلاش می کنند پس از بررسی تمام جوانب، مناسب ترین لاستیک را برای اتومبیل خود تهیه نمایند.

مرکز فروش لاستیک اینترنتی چرخ و یدک همواره آمادۀ عرضۀ بهترین محصولات و ارائه خدمات مشاورۀ آنلاین به مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

   فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()