قطعات بیل مکانیکی هیوندا از متریالی ساخته می شود که مقاومت این حجم از فعالیت های سنگین را داشته باشد. دسته بندی بیل مکانیکی بر اساس ظرفیت و شکل صورت می گیرد که می توان به بکهو لودر، بیل مکانیکی دارای سیستم کابلی و بیل کششی یا دراگ لاین اشاره نمود. در عین حال بیل مکانیکی از نظر نوع چرخ در دو دسته بندی بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری طراحی شده است. در نتیجه هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا  در نظر گرفتن مدل بیل و تطبیق مشخصات فنی هر یک از قطعات ضرورت دارد. معمولاً کاربرد بیل مکانیکی در پروژه های عمرانی شهری مورد استفاده قرار گرفته می شود و بیل مکانیکی چرخ لاستیکی کاربری شهری دارد ولی از بیل مکانیکی چرخ زنجیری جهت پروژه های خارج از شهر و زمین های خاکی به کار برده می شود. فروشگاه سرویس قطعه با بررسی بازار و رایج ترین انواع بیل مکانیکی هیوندا، قطعات و لوازم یدکی اورجینال این برند را تأمین و عرضه می نماید.

معتبرترین فروشگاه عرضۀ لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی هیوندا

فروش قطعات بیل مکانیکی هیوندا بر اساس مدل بیل و همچنین بخش های اصلی درون ماشین صورت می گیرد. در واقع لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا متشکل از انواع قطعاتی است که در قسمت موتور، سیستم هیدرولیک، سیستم احتراق، قسمت برق رسانی، قطعات کابین راننده، زیربندی بیل و ... قرار گرفته می شوند. سطح کیفیت بدنۀ جام بیل به نحوی است که امکان نفوذپذیری آن به سطح خاک را دو چندان می کند. البته قدرت و توانایی این جام برای نفوذ کردن به سطح زمین وابسته به وزن آن می باشد. به همین دلیل جهت اجرای پروژه های مختلف از بیل مکانیکی هایی با ظرفیت های متفاوت استفاده می شود.

در همین راستا فروشگاه سرویس قطعه در لیست لوازم یدکی هایی که تأمین می کند، انواع قطعات بیل مکانیکی هیوندا اصل نیز شامل می شود و می توانید پیش از مراجعۀ حضوری از طریق کارشناسان فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا  موجود بودن هر یک از قطعات را استعلام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()