قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اجزای اصلی آن را تشکیل می دهند. بیل مکانیکی از مهمترین ماشین آلات سنگین به شمار می رود. البته ماشین بیل مکانیکی با استفاده از یک سری لوازم یدکی منحصر به فرد همچون چنگک، قیچی فلزبر، مته، چکش و ... به منظور اهداف دیگری همچون تخریب سازه های سنگی، برش قطعات فلزی و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه برخی از مواقع کارفرمایان بایستی جهت اجرای برخی از پروژه های عمرانی اقدام به خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو نمایند.

جهت تأمین این قطعات و لوازم یدکی مانند خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ، فروشگاه سرویس قطعه را به شما پیشنهاد می کنیم چون دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش تجهیزات ماشین آلات عمرانی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد.

دلایل تعویض و خرید قطعات بیل مکانیکی اصل کوماتسو

در حال حاضر کمپانی کوماتسو در لیست ماشین آلات بیل، توانسته اند موفق به طراحی و ساخت بیل مکانیکی در دسته بندی های متفاوت گردند. در نتیجه کارفرمایان و مجریان پروژه های عمرانی، راهسازی، معدن و ساختمان سازی می توانند متناسب با حجم پروژه هایی که انجام می دهند از مزایای بیل مکانیکی مینی، متوسط و یا بزرگ استفاده نمایند. از آنجایی که این ماشین با هدف اجرای پروژه های بزرگ طراحی شده اند، گذشت زمان و اجرای برخی از کارهای سنگین موجب بروز آسیب و نقص فنی در برخی از قسمت های بیل مکانیکی می گردد. در همین راستا به اپراتورهای بیل توصیه می شود پس از اتمام کار، به طور دقیق بخش های مختلف بیل مکانیکی را مورد بررسی قرار دهند. بدین ترتیب پیش از وارد آمدن خسارت سنگین بیل می توانند قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را که آسیب جزئی دارند، تعمیر و یا تعویض نمایند و با صرف حداقل هزینه عملکرد بیل را به حالت اولیه بازگردانند.

جهت سفارش خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به صورت اورجینال می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه اقدام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()