ترموود فنلاندی حاصل یک فناوری جدید می باشد که توانسته اند تغییرات قابل توجهی در نمای دکوراسیون داخلی و خارجی بوجود آورند. ترموود داری یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که توانسته باعث افزایش ماندگاری این نوع چوب در مصارفی همچون دیوارپوش گردد. در همین راستا شاهد خرید ترموود فنلاندی در تزئین نمای دکوراسیون رستوران ها، هتل، مجموعه های ورزشی، منزل و ... می باشیم. با توجه به اینکه هیچگونه از مواد شیمیایی در ساخت اینگونه فراورده های چوب به کار برده نمی شود، از مقاومت بالایی برخوردار است و دارای قابلیت تجزیه پذیری می باشد. در صورت تمایل به خرید ترموود خارجی می توانید از طریق گروه صنعتی menzowood اقدام نمائید. این مجموعه به صورت اختصاصی در حوزه فروش انواع ترموود ایرانی و خارجی فعالیت دارد و توانسته اند در طول فعالیت حرفه ای خود محصولاتی با کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرید ترموود فنلاندی جهت تزئین انواع دکوراسیون

در محیط هایی که جریان هوای گرم و خشک زیاد می باشد، می توان از مزایای مقاومت بالای ترموود فنلاندی جهت تزئین نمای دکوراسیون استفاده نمود. دوام، پایداری و داشتن استحکام از جمله ویژگی های مهم ترموود به شمار می رود. به همین دلیل شاهد همچنان شاهد گسترش کاربرد ترموود خارجی در امور طراحی دکوراسیون داخلی می باشیم.

قیمت  خرید ترموود خارجی بر پایه کیفیت، طرح، رنگبندی، سایز و میزان ضخامت آن تعیین می گردد. بدین ترتیب با مراجعه به معتبرترین مراکز عرضه محصولات ترموود، امکان خرید ترموود فنلاندی ارزان و با کیفیت فراهم می باشد. به طور کلی گفته می شو: ترموود می تواند بهترین جایگزین برای نما سنگ، سیمان و مواردی از این قبیل محسوب شود. با توجه به اینکه دارای خاصیت تجزیه پذیری است و طرفداران محیط زیست می توانند از زیبایی طرح نمای ترموودهای خارجی و ایرانی برای جلوه بخشیدن به دکوراسبون داخلی و خارجی ساختمان استفاده نمایند. اگر خواستار خرید ترموود فنلاندی و نصب این محصول در نمای دکوراسیون منزل و یا یک محیط تجاری و اداری می باشید، می توانید از طریق مجموعه menzowood  سفارش خرید خود را ثبت نمائید.

 

آدرس کارخانه:تهران ،شهریار ،صباشهر،شهرک صنعتی صباشهر،کارخانه منزووود

آدرس شرکت :شهریار،میدان فرمامداری،ساختمان ملل

شماره تماس : 09124820820

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()