ترموود ایرانی از جمله محصولات پرفروشی است که به صورت مصالح ساختمانی جهت تزئین نمای داخلی و خارجی قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. ترموود از جمله محصولاتی است که به طور مستقیم از چوب درختان تهیه می شود. در واقع این نوع چوب طی یک فرآیند معین تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. بخش مهمی از چوب با مواد سلولز و همی سلولز تشکیل شده است که دارای درصد قابل توجهی آب می باشد ولی جهت تولید ترموود، چوب درختان در معرض تیمار حرارت قرار گرفته می شود که در نتیجۀ این فرآیند، میزان قابل توجهی آب از چوب حذف می شود و ذرات سلولز کاهش پیدا می کند. خرید ترموود را از طریق سایت این مجموعه انجام دهید. 

خرید ترموود ایرانی مرغوب

بدین ترتیب چوب بدست آمده مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی های قارچی پیدا می کند و در همین راستا افراد زیادی خواستار  خرید ترموود ایرانی می باشند که می توانند از طریق گروه صنعتی menzowood با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب تهیه نمایند.

لیگینین از دیگر اجزای اصلی تشکیل دهندۀ چوب به شمار می رود که در لایه های ابتدایی قابل مشاهده می باشد. وجود این مواد باعث کنار هم قرارگیری لایه های چوب بر روی یکدیگر می شود و به نوعی میزان نرمی و سختی چوب را تشکیل می دهد. این ماده نقش تعیین کننده ای در کیفیت ترموود ایرانی دارد و به عنوان مستحکم ترین اجزای چوب دارای مقاومت بالایی نسبت به حرارت و گرمای بالا می باشد. طی فرآیند حرارت دهی چوب، میزان قابل توجهی مواد مترکسی لیگینین کاهش می یابد که در نتیجۀ این اتفاق، بر روی چوب شاهد تغییر رنگ، واکنش پذیری و فروپاشی چوب تیمار می باشیم. به طور کلی ترموودهای ایرانی از استحکام بالا و حداقل میزان رطوبت برخوردار هستند که امکان به کارگیری آنها در محیط رطوبتی همچون استخر و نمای ساختمان را ممکن می سازد.

آدرس کارخانه:تهران ،شهریار ،صباشهر،شهرک صنعتی صباشهر،کارخانه منزووود

آدرس شرکت :شهریار،میدان فرمامداری،ساختمان ملل

شماره تماس : 09124820820

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()