طرح توجیهی از جمله روش های تکنیکی است که در حوزۀ سرمایه گذاری مطرح می شود. به عبارتی پیش از آغاز هر نوه کسب و کار و سرمایه گذاری، توصیه می کنیم نسبت به تهیۀ طرح توجیهی و نگارش چنین گزارشاتی مصمم بوده و به طور کامل پیگیری نمائید. هدف از نگارش انواع طرح توجیهی بررسی، تحقیق و تفحص در حوزۀ یک حرفه می باشد. چرا که جهت اجرای مشاغل مخلتلف جوانب متعددی وجود دارد که می بایست به طور دقیق مکتوب گردد و سپس می توان نتیجه گرفت که نتیجۀ اجرای یک پروژه موفقیت آمیز خواهد بود یا نه! لذا گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با این دیدگاه توانسته موفق به گردآوری افراد متخصص و تحصیلکرده از دانشگاه های معتبر گردد. بدین وسیله بتوانند با نگارش انواع طرح توجیهی، تمام زوایای اجرای یک پروژه را به صورت کاملاً تخصصی مورد بررسی قرار دهند و به صورت گزارشات طرح توجیهی در دسترس سرمایه گذار و یا تیم سرمایه گذاران قرار دهند.

تهیۀ گزارشات طرح توجیهی به اساس استانداردها

در حال حاضر می توانید نگارش طرح توجیهی را از نظر نوع کسب و کار در دسته بندی های متفاوت منجمله طرح توجیهی دامپروری، کشاورزی، باغداری، پرورش طیور، راه اندازی گلخانه، تولید محصولات مواد غذایی، احداث مرکز تفریحی و گردشگری، پرورش قارچ، ساخت هتل، ساخت رستوران، احداث مرکز آموزشی، احداث پروژه های شهرک سازی، ساختمان سازی، صنعت هوایی و ... ملاحظه نمائید.

بدین ترتیب با گردآور گزارشات طرح توجیهی مانند طرح توجیهی پخش مواد غذایی می توان پیش از آغاز یک کسب و کار، نقاط قوت و ضعف یک پروژه را تشخیص داده و در صورت داشتن آیندۀ روشن و موفقیت آمیز، می توان آن را افتتاح نمود. در غیر اینصورت توصیه می کنیم در حوزۀ دیگری کسب و کار خود را راه اندازی نمائید. جهت دریافت مشاوره تخصصی می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا مشورت أخذ نمائید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()