بهترین متخصص قلب و عروق از تحصیلات آکادمیک و تجربیات عملی برخوردار می باشد و به همین دلیل توانایی تشخیص و درمان بیماری های قلبی را با متدهای تشخیصی و درمانی روز دنیا دارند. هم اکنون با مراجعه به مراکز متخصصین قلب، می توانید نوع اختلالات بوجود آمده برای خود را تشریح نموده و سپس پزشک معالج متناسب با وضعیت بالینی شما، بهترین تست و روش تشخیصی را در ابتدا به شما تجویز می نماید. کلینیک تخصصی قلب و عروق بهترین متخصص قلب و عروق دکتر محمد ریاستی سال های متوالی است که با تلاش فراوان توانسته در تهران فعالیت خود را در حوزۀ درمان بیماری های قلبی آغاز نماید. در همین راستا جهت توسعۀ خدمات به همشهریان، مجموعۀ خود را به مدرن ترین تجهیزات در حوزۀ تشخیص بیماری های قلبی تجهیز نموده است.

بزرگ ترین مرکز تخصصی قلب و عروق

از نظر علمی بسیاری از مشکلات قلبی و عروقی هستند که دارای علائم بالینی یکسان هستند و این مسئله باعث می گردد تا متخصص نتواند بر اساس وضعیت جسمانی شخص، نوع بیماری فرد را تشخیص دهند. بدیهی است بهترین متخصص قلب و عروق تلاش می کند با تجویز آزمایشات و اکوی قلب برای بیمار، بتواند بر اساس نتایج بدست آمده، بهترین روش درمانی را برای شخص تجویز و پیگیری نماید. همانطور که آگاه می باشید، بهترین متخصصین قلب قادر به درمان اصولی بیماران می باشند چون همواره اطلاعات خود را بروز نگه می دارند. بدین وسیله از جدیدترین متدهای درمانی جهت بهبود روند بیماری اشخاص استفاده می کنند.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ درمان بیماری های قلبی فعالیت خود را افتتاح نموده است. بدین ترتیب به منظور بهبود کیفیت خدمات به بیماران، مجموعۀ خود را به پیشرفته ترین تجهیزات تشخیصی همچون دستگاه های اکوی قلب، آنژیوگرافی قلب، تست ورزش و ... تجهیز نموده است و بر اساس تعرفه های مشخص، هر یک از خدمات درمانی را به مراجعین محترم ارائه می دهند.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()