لاستیک دانلوپ به عنوان یکی از برندهای محبوب و پرفروش در جهان به شمار می رود که البته در ایران نیز بسیاری از افراد خواستار خرید تایرهای این برند می باشند. در سال 1889 کمپانی دنلوپ توانسته مجموعۀ خود را در کشور انگلستان افتتاح نماید و در ادامه شعب نمایندگی هایی را در سراسر جهان ایجاد نمود. در نتیجه متناسب با مدل های متنوعی که از برند دنلوپ در ایران عرضه می شوند،امکان خرید لاستیک دانلوپ برای اتومبیل های سواری، کراس اور، باری، ماشین آلات سنگین و ماشین های کشاورزی فراهم می باشد. به دلیل حجم تقاضای بالای مشتریان، فروشگاه تایر ایرانیان توانسته در لیست لاستیک های برند خارجی، انواع لاستیک اورجینال دنلوپ را عرضه نمایند.

دلایل استفاده از لاستیک دانلوپ به عنوان تایر فابریک خودرو

اگر در تلاش برای تهیۀ لاستیک یدک و یا جایگزین نمودن لاستیک نو بجای تایرهای قدیمی خودرو می باشید. توصیه می کنیم یک سری فاکتورهای مهم همچون شرایط جوی منطقه، نوع کاربری اتومبیل، قیمت، کیفیت، مشخصات فنی تایر و اتومبیل را به طور کامل مورد بررسی دقیق قرار دهید. کمپانی لاستیک سازی دنلوپ توانسته محصولات خود را در دسته بندی های متفاوت منجمله تایرهای زمستانه، تابستانی و تمام فصل تولید و عرضه نمایند. ضمن آنکه از نظر نوع کاربری، امکان خرید لاستیک دانلوپ اسپرت برای خودروهای مسابقه همچون رالی و فرمول یک در سطح جهان فراهم می باشد.

این در صورتی است که در داخل کشور توسط معتبرترین فروشگاه های عرضۀ تایرهای خارجی، لاستیک دانلوپ اصل تهیه نمائید. بررسی و مطالعۀ دقیق مشخصات فنی درج شده بر روی لاستیک از جمله نکات مهمی است که هر شخص بایستی در نظر داشته باشد. اگر تمایل به خرید لاستیک دانلوپ را دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید. با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی، دسترسی کامل به مشخصات فنی هر یک محصولات فروشگاه خواهیم داشت. بدون محدودیت زمانی و مکانی به سهولت می توانید همراه با گارانتی به صورت تضمینی اقدام به خرید لاستیک نانکن و لاستیک دانلوپ نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()