ویدئو پروژکتور مدل T22 از رایج ترین دستگاه های پروجکشن به شمار می رود که در جایگاه خود از کیفیت بالایی برخوردار هستند. قطعاً با عملکرد دستگاه های پروژکتور آشنا می باشید، در غیر اینصورت به شما کاربران عزیز خواندن ادامۀ مقاله را پیشنهاد می کنم. در ادامۀ پست به شرح جزئیات و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T22 می پردازم. قطعاً با داشتن اطلاعات جامع در خصوص یک کالا، انتخاب و خرید آن برای افراد راحت تر خواهد بود. در نتیجه جهت  خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 ، توصیه می کنم با مراجعه به سایت فروشگاه نیزار کالا به طور دقیق تمام مشخصات فنی دستگاه را مطالعه نموده و سپس نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمائید.

خرید ویدئو پروژکتور T22 همراه با گارانتی

جهت انتخاب و خرید دستگاه های دیجیتالی همچون خرید ویدئو پروژکتور می بایست اطلاعات دقیق تری نسبت به ویژگی های آن بدست آورید. سپس متناسب با نیازی که دارید، راحت تر می توانید پروژکتور مناسبی را خریداری نمائید. از پورت های اصلی ویدئو پروژکتور مدل T22 می توان به AUDIO، USB، HDMI، میکروفن و اسپیکر اشاره نمود. از این دستگاه پروژکتور در فضاهای مختلف می توان استفاده نمود و با هدف نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ به کار برده می شود. بدیهی است کاربرد ویدئو پروژکتور T22 به دلیل داشتن وزن سبک و ابعاد کوچک مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود. بسیاری از افراد از قابلیت های نسخۀ جدید پروژکتور برای ایجاد فضایی فرح بخش در محیط زندگی خود، اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 می نمایند.

ایجاد فضایی مناسب برای پخش فیلم، سریال و یا بازی های گروهی می باشد. افرادی که به دنبال ویدئو پروژکتور ارزان و با کیفیت 50 اینچ می باشند، می توانند از مزایای این مدل پروژکتور بهره گیرند. در حال حاضر توسط فروشگاه اینترنتی نیزار کالا می توانید همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش، این ویدئو پروژکتور مدل T22 را تهیه نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 235
نمایش همه
علاقه مندی ها ()