کپسول آتش نشانی یکی از تجهیزات پر کاربرد در امور اطفاء حریق به شمار می رود. آتش سوزی یکی از حوادث ناخوشایندی است که به صورت ناگهانی می تواند انسان را غالفلگیر کند. از این رو ساخت کپسول های آتش نشانی باعث گردیده تا امکانات مناسبی را پیش روی افراد قرار دهند، تا بدین وسیله بتوانند به موقع از گسترش حریق جلوگیری نمایند. از آنجایی که نوع مواد اشتعال زا در پیرامون ما متفاوت است، تولید کنندگان کپسول های آتش نشانی توانسته اند مخازن این کپسول ها را متریال متفاوت شارژ نمایند که در ادامۀ پست دقیق تر به جزئیات آنها می پردازم. خدمات ایمنی آتش گریز تهران سال های متوالی است که مفتخر می باشد در حوزۀ  فروش کپسول آتش نشانی و شارژ انواع کپسول آتش نشانی راه اندازی شده است و آمادۀ سرویس دهی به مشتریان گرامی در منطقۀ تهران می باشند.

آشنایی با موارد کاربرد هر یک از انواع کپسول آتش نشانی

کپسول آتش نشانی به عنوان یکی از ابزارهای رایج در اجرای عملیات اطفاء حریق محسوب می شود چون حمل آنها برای افراد آسان می باشد. ضمن آنکه همیشه می تواند در دسترس باشند.

کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن CO2 : معمولاً از این کپسول آتش نشانی جهت اطفاء حریق با منشاء تجهیزات الکتریکی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

کپسول آتش نشانی آب و گاز : کاربردی ترین عامل اطفاء حریق برای جامداتی همانند چوب، کاغذ، پارچه و ... می باشد.

کپسول آتش نشانی پودری : این نوع کپسول گزینۀ مناسبی برای اطفاء آتش های ناشی از اشتعال مایعاتی همچون بنزین می باشد.

کپسول آتش نشانی فوم : این نوع کپسول نیز جهت اطفاء حریق عوامل آتش زای کلاس های B و A مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

کپسول آتش نشانی بیوورسال : کاربرد این نوع کپسول آتش نشانی نیز برای مهار کردن آتش هایی با منشاء مایعات و جامدات می باشد و به نوعی دوستدار محیط زیست به شمار می روند. جهت کسب اطلاعات تکمیلی و سفارش کپسول های آتش نشانی با ظرفیت های مختلف و شارژ کپسول آتش نشانی می توانید با پرسنل خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل نموده و مشورت نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()