خرید پلاستیک حبابدار لازمۀ بخش بسته بندی برخی از شرکت ها و کارخانجات می باشد. قطعاً نایلون های حبابدار را از نزدیک ملاحظه نموده اید که از نظر شکل ظاهری نسبت به دیگر پلاستیک ها متفاوت تولید شده است. از این موضوع آگاه می باشید که به دلیل برآمدگی ناشی از حباب های هوا، این نوع پلاستیک همچون یک عامل ضربه گیر عمل می کند و نقش بسزایی بر روی حفظ و نگهداری کالاهای حساس و شکستنی دارد. به همین دلیل همچنان شاهد خرید پلاستیک حبابدار با کیفیت در ابعاد متفاوت می باشیم. شرکت باران پلاست یکی دیگر از مراکز تولید کننده پلاستیک در حال فعالیت می باشد. این مجموعۀ معتبر پس از بررسی های فراوان توانسته با تأمین ماشین آلات پیشرفته، اقدام به تولید نایلون حبابدار رولی و کیسه ای نمایند.

خرید پلاستیک حبابدار با خاصیت ضربه گیری

بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید پلاستیک حبابدار رولی می باشند، با آسودگی خاطر می توانند با قیمت ارزان تر از بازار در حجم انبوه تهیه نمایند. از مزایای نایلون حبابدار می توان به قابلیت ضربه گیر بودن، تنوع سایز حباب، تولید به صورت چند لایه ای، قابلیت شستشو و ضد آب بودن آنها اشاره نمود. 

بدین ترتیب کارخانجات جهت بسته بندی کالاهایی با حساسیت بالا که احتمال شکستگی و آسیب در آنها بیشتر می باشد، تأکید می کنیم با خرید پلاستیک حبابدار با سایز متفاوت، محصولات خود را حین فرآیند بسته بندی ایمن نگه دارند. جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ سفارش دهی کیسه حباب دار می توانید با واحد فروش نایلون حبابدار شرکت باران پلاست تماس گرفته و مشورت نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر با آسودگی خاطر متناسب با نوع اقلام و ابعاد آنها، می توانید کاربردی ترین پلاستیک حبابدار را تهیه نمائید. توجه به یک سری نکات مهم برای شما ضرورت دارد که می توانیم به انتخاب پلاستیک مناسب و با کیفیت اشاره نمائیم.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()