زغال حبه ای یکی از پرفروش ترین انواع زغال در بازار به شمار می رود. در داخل کشور توسط برخی از سرمایه گذاران خط تولید ذغال های حبه ای راه اندازی شده است که توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب، زغال هایی با کیفیت تولید و عرضه نمایند. متریال اصلی زغال های حبه ای را خاک زغال هسته های سخت درختان و خاک زغال چوب تشکیل می دهد.با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و کاملاً مکانیزه توانسته اند این نوع زغال با کیفیت را در اندازه های 2.5 در 2.5 و یا متفاوت تولید نمایند. اگر به دنبال خرید زغال حبه ای می باشید، مجموعۀ سالار سوز جنوب را به شما عزیزان پیشنهاد می کنم چون این مجموعه به صورت اختصاصی در حوزۀ فروش انواع ذغال ایرانی و وارداتی فعالیت می کند و همواره زغال هایی با کیفیت در دسترس مشتریان قرار می دهند.

نحوۀ تولید زغال حبه ای

جهت راه اندازی خط تولید زغال حبه ای نیاز به استفاده از ماشین آلات پیشرفته ای همچون کوره صنعتی تولید کربن، آسیاب، میکسر، اکسترودر و خشک کن است. در ابتدا مواد اولیۀ مورد نیاز همچون چوب، پوست گردو، پوست نارگیل و ... را وارد کوره های صنعتی می نمایند. کوره مواد اولیه را به کربن تبدیل می کند و سپس وارد آسیاب های مخصوص شده و سپس پودر زغال ها وارد دستگاه میکسر می شوند.

در داخل میکسر، آب و نشاسته به خاک زغال افزوده شده و خمیر زغال را وارد دستگاه اکسترودر می نمایند. سپس خمیر بدست آمده به صورت شمش تهیه شده و با استفاده از ابزارهای مخصوص در ابعاد 2.5*2.5 برش داده می شوند. سپس شمش های بریکتی 2.5 سانتی متری برش داده شده در داخل دستگاه خشک کن قرار گرفته می شوند و پس از سپری 12 ساعت زغال های حبه ای آمادۀ بسته بندی و عرضه به بازار مصرف هستند. در حال حاضر برای  خرید زغال کبابی و زغال حبه ای می توانید از طریق سالار سوز جنوب اقدام نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()