مینی ویدئو پروژکتور از دستگاه های جدید دیتا پروژکتور محسوب می شود که از تکنولوژی روز دنیا برخوردار هستند. با توجه به اینکه روز به روز شاهد گسترش تکنولوژی می باشیم و دستگاه های دیجیتالی به نوعی نسبت به نسخه های قدیمی کوچک تر ساخته می شوند. فروش مینی ویدئو پروژکتور طرفداران بیشتری دارد چون راحت تر می توان آنها را جا به جا نمود. البته سازندگان چنین دستگاه هایی همواره تلاش دارند از فناوری پیشرفته در راستای افزایش ارتقاء دستگاه های پروژکتور استفاده نمایند. بدیهی است مجموعۀ نیزار کالا به عنوان یکی از سازندگان بزرگ در زمینۀ دستگاه های پروجکشن، توانسته اند موفق به ساخت مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار گردند.

عوامل تأثیرگذار بر افزایش فروش ویدئو پروژکتور پرتابل

خوشبختانه همواره تکنولوژی در حال پیشرفت می باشد و سازندگان تلاش می کنند با کوچک تر نمودن محصولات خود، همچنان مشخصات اصلی دستگاه را حفظ نموده و یا نسبت به نسخه های قدیمی ارتقاء دهند. در نتیجۀ این تغییرات بزرگ، هم اکنون امکان خرید مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی با قابلیت پخش تصاویر سه بعدی با کیفیت FULL HD و 4K وجود دارد و افرادی که به دنبال تغییرات شگرف در محیط زندگی شخصی خود هستند، بتوانند از مزایای این دستگاه پیشرفته استفاده نمایند. چرا که خیلی از افراد خواستار ایجاد سینمای خانگی در محیط منزل می باشند و یک دستگاه ویدئو پروژکتور پرتابل می تواند بهترین گزینه برای آنها محسوب شود. ضمن آنکه دارای قابل ارتباط بی سیم یا همان WIFI و پورت USB باشند. در این صورت افراد در هر موقعیت مکانی به راحتی می توانند تنظیمات دستگاه پروژکتور را انجام داده و از مزایای آن برای پخش داده های تصویری در ابعاد بزرگ بهره مند گردند.

جهت تهیۀ پروژکتور ارزان با قابلیت های جدید و اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و از میان دستگاه های موجود در فروشگاه، بتوانید پیشرفته ترین مدل مینی ویدئو پروژکتور را به صورت آنلاین همراه با گارانتی سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()