همانطور که از نامش پیدا است تردمیل باشگاهی به دلیل اندازه و امکانات آن اغلب در باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در تردمیل آنلاین شما را با قسمت های مختلف آن آشنا می کنیم، چراکه در صورت آشنایی با این وسیله قادر خواهید بود به درستی نیز از آن استفاده کنید.

اگر شما یک باشگاه دار هستید یا قصد دارید چنین حرفه ای را راه اندازی کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید، چون آشنایی با اجزای این دستگاه ورزشی به شما در تعمیر آن کمک خواهد کرد .

۱. بدنه تردمیل باشگاهی

یک تردمیل باشگاهی در اولین قدم باید به گونه ای طراحی شده باشد که وزن های متفاوت را تحمل کند . بنابراین، بدنه باکیفیت از مهمترین ویژگی های آن است. جنس بیشتر این دسته از تردمیل ها آلومینیوم و فلز است . 

قسمت های مختلف با جوش کاری به هم وصل می شوند. اجزای مختلف تردمیل هایی از این نوع که قیمت کمتری دارند، از طریق جوش کاری نقطه ای به هم وصل می شوند که به اندازه کافی قوی نیستند و ممکن است خیلی زود دچار خرابی شوند.

موتور تردمیل

از اجزای مهم دیگر این وسیله موتور آن است که در واقع قلب تپنده آن محسوب می شود ، چراکه قدرت لازم برای حرکت و به کار افتادن را تامین می کند . قدرت موتور با اسب بخار اندازه گیری می شود. موتورهای با کیفیت قدرت بیشتری تولید می کنند. فروش تردمیل باشگاهی به صورت اینترنتی انجام می گیرد. 

اگر از دستگاه به طور مداوم و با قدرت بالا استفاده می کنید، موتور بیشتر داغ می کند. بنابراین، برای دوام آن نیاز خواهید داشت از موتور آن به شکل مرتب مراقبت کنید.

تخته تردمیل

اصلی ترین قسمت تردمیل باشگاهی برای کسی که از این وسیله استفاده می کند، تخته آن است. اندازه عرض تخته باید به شکلی طراحی شود که افراد روی آن به راحتی حرکت کنند و گام های بلند بردارند.0

همچنین عرض آن نباید به اندازه ای کوچک باشد که احتمال سقوط افراد را افزایش دهد. این تخته از فیبر فشرده شده ساخته می شود . دوام آن ها بالا است و به این راحتی با استفاده مکرر خم نمی شود. روی تخته ها یک صفحه محافظ دیگر نیز قرار داده می شود. اگر محافظ کار گذاشته  شده با کیفیت بالا درست شده باشد، می توانید تخته را برگردانید و از سمت دیگر آن استفاده کنید.

تسمه تردمیل

تسمه روی تخته قرار می گیرد و حرکت می کند. این قسمت در معرض آسیب های بسیاری است. در صورت خراب شدن این قسمت از تردمیل باشگاهی، کافی است آن  را تعویض کنید. اندازه استاندارد عرض و طول تسمه چیزی حدود ۱۸ در ۵۰ اینج (۴۵.۷۲ در ۱۲۷ سانتی متر) است.

قدرت موتور در کنار یک تسمه کارآمد دویدن را برای شما به تجربه ای دلنشین تبدیل می کند. برای اینکه از هر نظر خیالتان راحت باشد که به راحتی می توانید در این فضا بدوید، توصیه می کنیم تسمه ای را انتخاب کنید که عرض و طول آن ۲۰ در ۶۰ اینچ (۵۰.۸ در ۱۵۲.۴ سانتی متر) باشد. خرید تردمیل خانگی به صورت آنلاین انجام می گیرد. 

نگه داری از تسمه را از یاد نبرید. این بخش نیاز دارد که گاهی روغن کاری شود و برای این منظور به روغن مخصوص این کار نیاز دارید.

البته انواعی از تردمیل ها هستند که مقداری روغن در قسمتی از آن ها تعبیه شده است و کمی از آن روی تسمه اعمال می شود. اگر تسمه روغن کاری نشود، به تدریج فرسوده می شود و از حرکت خواهد ایستاد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()