ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه های پرفروش در بازار به شمار می رود. امروزه اکثر مؤسسات، آموزشگاه ها، مدارس، شرکت ها، سالن های کنفرانس و همایش نیازمند به تأمین دستگاه های ویدئو پروژکتور می باشند. در حال حاضر خرید ویدئو پروژکتور در دسته بندی های متفاوت صورت می پذیرد که می توان به ویدئو پروژکتور پیکو یا جیبی، ویدئو پروژکتور خانگی و ویدئو پروژکتور چند رسانه ای اشاره نمود. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از مراکز سازنده و عرضه کنندۀ دستگاه های پروژکتور در حال فعالیت می باشد و با بهره گیری از تکنولوژی روز موجود توانسته اند محصولاتی با قابلیت های جدید تأمین نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت حمل آسان

با توجه به مطالب مذکور، ویدئو پروژکتور جیبی حاصل استفاده از تکنولوژی جدید می باشد که همواره در حال تکامل بوده و به قابلیت های پیشرفته تجهیز می کنند. داشتن وزن سبک و قابل حمل بودن در کنار قابلیت برقراری ارتباط بدون کابل از طریق امواج wifi موارد مهم و اساسی هستند که باعث افزایش محبوبیت این مدل دستگاه های ویدئو پروژکتور در بازار شده است. اگر به دنبال خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت های جدید و پیشرفته می باشید، می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود، پروژکتوری متناسب با نیاز خود را با قیمت ارزان همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمائید. فروش مینی ویدئو پروژکتور به صورت اینترنتی نیز انجام می گیرد. 

همانطور که می دانید نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور که تجهیز به سیستم عامل اندروید هستند، امکان تنظیمات دستگاه از نظر میزان روشنایی و ابعاد را برای کاربر تسهیل نموده اند. ضمن آنکه مجهز به پورت های رایج از جمله HDMI، AUDIO، USB، WIFI و همچنین میکروفن و اسپیکر می باشند که بدین وسیله امکان کاربری پروژکتور در محیط های مختلف گسترش یافته است. امروزه راحت تر از گذشته می توانید دستگاه های ویدئو پروژکتور را تهیه نموده و از مزایای آن جهت ارائه مقالات و پروژه های تصویری در مجموعه های مختلف بهره گیرید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()