یکی از وسیله های مهم ساختمانی ، دریچه کولر است که این نوع وسیله دیواری بوده و بسیار پرمصرف است و در اکثر ساختمان ها از آن بهره می برند. دریچه کولر در بخش آخر از کانال کشی ها قرار گرفته و می تواند قسمت ورودی و خروجی سیستم های تهویه باشد. دریچه کولر از المان های مهم برای طراحی و نصب کانال بوده و برای کولر ها و سیستم های تهویه از این وسیله استفاده ی زیادی می شود. دریچه کولر در تنظیم باد و جهت وزش باد نقش اساسی دارند و این وسیله با استفاده از مواد اولیه ی مختلف به تولید می رسد. دریچه علاوه بر استفاده برای کولر ها ، برای استفاده از وسایل گرمایشی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. خرید دریچه کولر برای انواع ساختمان های مسکونی ، تجاری و... انجام می گیرد.

فروش دریچه کولر با قیمت ارزان

 افراد همواره به دنبال خرید دریچه کولر با قیمت ارزان می باشند بخصوص برای پروژه های کاری که نیاز به تعداد زیادی از دریچه کولر وجود خواهد داشت ، هزینه ی دریچه کولر بسیار مهم خواهد بود به همین جهت پس از در نظر گرفتن کیفیت این وسیله ، باید به قیمت آن توجه کنید زیرا بعضا دریچه کولر های ارزان قیمت دارای کیفیت پایینی می باشند که دوام و ماندگاری کمی خواهند داشت. برای این که بتوانید خرید دریچه کولر را با بهترین قیمت انجام دهید به شما پیشهاد می کنیم تا از تولید کنندگان معتبر مانند تهران دما ، دریچه کولر را تهیه کنید تا بتوانید با قیمت بسیار مناسب این وسیله را تهیه کنید.

تهران دما یکی از شرکت های خوشنام و معتبر در حوزه ی تولید و فروش انواع دریچه کولر مانند فروش کانال گرد مناسب برای مصارف مختلف می باشد. جهت تهیه ی دریچه کولر مورد نیاز خود، با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید و خرید خود را به صورت مطمئن از نظر کیفیت و قیمت انجام دهید.

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   02166173302

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()