هدف کلی از ارائه خدمات تهاتر آهن آلات، جلوگیری از رکود بازار و کمبود نقدینگی در اصناف می باشد. صنعت ساختمان سازی به عنوان یکی از صنایع فعال در سطح کشور به شمار می رود و بهترین شیوه ای است که توانسته اند به نوعی جایگزین معاملات ریالی نمایند. انجام تهاتر آهن آلات بسترسازی لازم برای رونق کسب و کارهای مختلف را فراهم نموده است. طبیعتاً هر گونه معامله پایاپای در صنایع مختلف با عنوان تهاتر شناخته می شوند. با توجه به اینکه تأمین مالی برخی از پروژه های ساخت و ساز و صنعتی بسیار سخت و دشوار می باشد، اجرای معاملات تهاتری بهترین روش برای تأمین بودجۀ مورد نیاز برای خرید مصالح اولیه و ادامۀ فعالیت پروژه های کوچک و بزرگ می باشد. در همین راستا مجموعۀ ورق کاران ساعی توانسته به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ محصولات فولادی همچنان به فعالیت خود ادامه دهد. جهت رونق بخشیدن به صاحبان صنایع توانسته اند، خدمات تهاتر آهن آلات را به مشتریان تحت توافق طرفین ارائه دهند.

صرفه جویی در صرف پول نقد با تهاتر آهن آلات

ورق کاران ساعی با مشاهدۀ وضعیت روز بازار و مشکلاتی که در راستای تبادلات و نقدینگی بازار برای صاحبان کسب و کار بوجود می آید. معاملات تهاتری را به عنوان مسیری در راستای پیشرفت و رونق ارتباطات میان خریداران را حفظ نمایند. البته جهت اجرای معاملات تهاتر آهن آلات ، چارچوب های قانونی و حقوقی وعظ می شود که طرفین پیش از رفتن پای معامله نسبت به آنها سطح آگاهی خود را گسترش می دهند. بدین وسیله شاهد روند فعالیت صنایع کوچک و بزرگ می باشیم که توانسته اند با تحویل سند ملک ارزش گذاری شده متناسب با مبلغ کل معاملات، داد و ستد خود را داشته باشند و به نوعی مصالح اولیه مورد نیاز اجرای پروژه های تولیدی و یا ساختمان همچنان جریان دارد.

جهت اطلاع دقیق از شرایط جدید معاملات تهاتر آهن آلات مانند شرایط تهاتر میلگرد می توانید با مجموعۀ ورق کاران ساعی تماس حاصل فرمائید.

 مجموعۀ ورق کاران ساعی 

آدرس : تهرانپارس خیابان جشنواره خیابان زهدی پلاک 33 واحد 1

ایمیل: sa.varagh@gmail.com 

شماره تماس :  77721235 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()