تهاتر یکی از روش های رایج برای معاملات آهن آلات و محصولات فولادی به شمار می رود. در نتیجه مجموعۀ بزرگ و معتبر ورق کاران ساعی توانسته متناسب با نیاز صاحبان صنایع مختلف ، خدمات تهاتر میلگرد را به مشتریان پیشنهاد دهند. تهاتر توانسته باعث رونق وضعیت مالی و اقتصادی یک جامعه شود چون فقدان نقدینگی باعث می گردد تا برخی از صاحبان صنایع نتوانند مصالح مورد نیاز اجرای پروژۀ خود را تأمین نمایند. در نتیجه مراکز توزیع کنندۀ آهن آلات و محصولات فولادی به نوعی برای ادامه جریان معاملات با سرمایه گذاران و کارفرمایان تلاش نموده اند خدمات تهاتری را در جریان معاملات خود به آنان پیشنهاد دهند. مجموعۀ ورق کاران ساعی سال های متوالی است که به صورت حرفه ای در حوزۀ معاملات خرید و فروش آهن آلات فعالیت دارد.

اجرای معاملات تهاتر میلگرد

امروزه کارفرمایان می توانند مصالح فولادی و آهن آلات مورد نیاز خود را بدون نقدینگی با استفاده از خدمات تهاتر با قیمت مناسب تهیه نمایند. میلگرد کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف بخصوص ساختمان سازی دارد. در نتیجه ارائه خدمات تهاتر میلگرد لازمۀ معاملات مصالح فولادی به شمار می رود.

میلگرد ساده و آجدار از جمله انواع میلگرد رایج در بازار به شمار می روند. در نتیجه صاحبان صنایع می توانند مصالح مورد نیاز خود را از طریق معاملات تهاتری با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تأمین نمایند. در حال حاضر صاحبان کسب و کار می توانند جهت تهیه آهن آلات در حجم بالا از شرایط تهاتر آهن آلات بهره گیرند. تنوع میلگرد در سطح بازار بسیار است و این مسئله باعث گردیده تا رونق بازار همچنان حفظ گردد. تهیۀ بودجه اولیه برای انجام معاملات سنگین از دغدغه های بزرگ صاحبان کسب و کار به شمار می رود. بدین وسیله شما به عنوان مدیر و مجریان پروژه های ساختمانی می توانید از طریق تهاتر میلگرد، این نوع مصالح ساختمانری را به واسطۀ مجموعۀ ورق کاران ساعی تهیه نمائید.

 مجموعۀ ورق کاران ساعی 

آدرس : تهرانپارس خیابان جشنواره خیابان زهدی پلاک 33 واحد 1

ایمیل: sa.varagh@gmail.com 

شماره تماس :  77721235 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()