جهت ساخت ریموت خودروهای بنز از فناوری و تکنولوژی روز استفاده نموده اند. مرسدس بنز محصول شرکت خودروسازی در کشور آلمان است و این کمپانی معتبر توانسته طی سال ها فعالیت متوالی، محصولات با کیفیتی تولید و روانۀ بازار خودرو در سطح جهانی نمایند. در ایران نیز افراد زیادی مالک خودروهای بنز در مدل های مختلف می باشند. با توجه به اینکه نمایندگی رسمی کمپانی بنز در سراسر کشور وجود ندارد، در صورت روبرو شدن با مفقودی سوئیچ بنز و یا ریموت با مشکل روبرو خواهید شد.

در صورت نیاز به خدمات تعمیر ریموت بنز، می توانید با مرکز تخصصی تهران کار کی تماس حاصل نموده و سپس با مطرح نمودن مشکلاتی که برای سوئیچ و ریموت خودروی بنز شما بوجود آمده است، از هزینه و مدت زمان  ساخت سوئیچ بنز  با مدل معین مطلع گردید.

ارائه خدمات تخصصی ساخت کپی سوئیچ انواع بنز

جهت ساخت سوئیچ بنز کلاس های C، E، S، SL، SLK، GLK و ... می توانید با کارشناسان مرکز تهران سوئیچ تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای توانسته با تأمین دستگاه های پیشرفته، کلیۀ خدمات مرتبط به ساخت کپی سوئیچ بنز، کددهی جدید، حذف پروگرام سوئیچ و ریموت مفقودی را در کنار خدمات تعمیراتی به مشتریان ارائه دهند. خودروهای بنز سری CLK در دو دسته کروک و کوپه ساخته شده اند و مجهز به ریموت و سوئیچ با قابلیت ضد سرقت می باشند. بنابراین اگر به دنبال سفارش سوئیچ یدک بنز می باشید، نیاز است که به مراکز تخصصی کلیدسازی خودروهای لوکس مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی به دستگاه های پیشرفته مجهز هستند و به صورت آنلاین قادر به تعریف و کددهی جدید سوئیچ بنز می باشند.

تمام فرآیند تعمیرات ریموت بنز و ساخت ریموت بنز توسط متخصصین مجرب صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص دریافت کلیه خدمات این چنینی می توانید با مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()