باتری ماشین از قطعات اصلی اتومبیل به شمار می رود که با عنوان قلب خودرو شناخته می شود. منبع اصلی انرژی مورد نیاز برای راه اندازی سیستم های برقی و الکترونیکی، باتری ماشین است. باطری ماشین متشکل از اجزای مختلفی از جمله پوسته، درب، نشانگر، هواکش درپوش، سطح الکترولیت، بست های اتصال و ترمینال، صفحات حاوی مادۀ فعال، صفحات (منفی، مثبت و عایق) و قطب های مثبت و منفی می باشد. به طور کلی باطری به عنوان ذخیره کنندۀ انرژی است و تولید باتری ماشین در دو مدل شارژ پذیر و غیر قابل شارژ (خشک) صورت می گیرد. هر کدام از آنها دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند. از این رو با کسب اطلاعات جامع نسبت به هر یک از آنها، راحت تر می توانید از میان محصولات فروشگاه چرخ و یدک اقدام به خرید باتری ماشین نمائید.

سفارش اینترنتی باتری ماشین تر یا اتمی

نسل جدید خودروها مجهز به باتری ماشین اتمی هستند که با عنوان باتری تر و قابل شارژ شناخته می شوند. از ویژگی های مهم و شاخص این نوع باتری ماشین می توان نگهداری آسان آن اشاره نمود و اینکه دیگر نیاز به افزودن آب اسیدی ندارند. از دیگر موارد کلیدی که هنگام خرید باتری خودرو بایستی در نظر داشته باشید، تحقیق در مورد مشخصات فنی باطری، تست کردن آن، بررسی زمان ساخت آن و انتخاب باتری مناسب، آمپر باتری، فاکتور بی سی آی در باطری و قیمت اشاره نمود. بررسی زمان سال تولید باتری خودرو نقش بسزایی در انتخاب این نوع قطعه دارد. علاوه بر آنکه تأثیر مستقیم بر روی ماندگاری باطری خواهد داشت.

امروزه اکثر خودروها دارای باتری های اسیدی هستند که در مقایسه با باتری های AGM یا همان خشک سربی بسیار مقرون به صرفه هستند. بدین ترتیب متناسب با اتومبیلی که دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک خرید باتری ماشین مانند خرید صبا باطری را به صورت آنلاین انجام دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()