صبا باتری از پرفروش ترین انواع باتری ماشین موجود در بازار به شمار می رود. فروشگاه چرخ و یدک توانسته به منظور جلب رضایت مشتریان، محصولات صبا باتری را در لیست محصولات باتری ماشین به مشتریان عرضه نماید. کمپانی توسعه منابع انرژی توان فعالیت خود را با عنوان "صبا باتری" آغاز نمود. این شرکت معتبر جهت تولید محصولات خود توانسته از تکنولوژی روز بهره گیرد و موفق به تولید و عرضۀ باتری اتمی گردد. خرید صبا باتری را از طریق سایت چرخ و یدک انجام دهید. 

امروزه محصولات برند صبا باتری را می توان با اسامی مختلف همچون باتری پردیس، واریان و اسپیدر ملاحظه نمود. این کمپانی معتبر توانسته در حوزۀ تولید تجهیزات و سیستم های ذخیره سازی انرژی، انواع باتری اتمی ماشین را تولید نماید. جهت کسب اطلاعات تخصصی در حوزۀ تفاوت محصولات صبا باتری می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید.

انواع برند محصولات صبا باتری

صبا باتری به منظور توسعه فروش محصولات خود، از فناوری و تکنولوژی کشورهای پیشرفته بهره می گیرد و باتری هایی با توان و طول عمر بالا تولید نموده و در دسترس مالکین خودرو قرار دهند. در حال حاضر صبا باتری در بازار فروش باتری های ماشین برند شناخته شده ای می باشد. اگر در تلاش برای تعویض و خرید مجدد باتری ماشین هستید، محصولات باتری ماشین اتمی صبا باتری را با آمپرهای متفاوت سفارش دهید. هنگام تهیۀ باتری اتومبیل باید توجه ویژه نسبت به میزان آمپر داشته باشند. قیمت محصولات صبا باتری بر اساس میزان آمپر و فناوری آنها تعیین می گردد.

در سطح بازار انواع باتری ماشین سیلد دار و بدون سیلد را تهیه نمائید که البته فناوری نسل جدید باتری های ماشین متعلق به باتری های اتمی است. نگهداری از این نوع باتری بسیار آسان است چون نیاز به افزودن آب اسیدی ندارد. در صورت تمایل به خرید آنلاین باتری ماشین می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و از میان انواع باتری اتومبیل صبا باتری، باتری مورد نیاز اتومبیل را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()