سی بی سی تی دندان چیست؟

از پیشرفت‌های مهم و اصلی در علم تکنولوژی تصویربرداری دندان میتوان به عکس سی بی سی تی دندان اشاره کرد. در سی بی سی تی دندان عکس استخوان‌ها، دندان‌ها و  تمامی بافت های نرم دهان به صورت سه بعدی عکس برداری می‌شود. در این نوع عکسبرداری دندان تصاویر با وضوح بیشتر و عمق بیشتر انجام می‌گیرد. به همین دلیل سی بی سی تی دندان بهتر از سایر روش ها است. برای انجام این نوع عکسبرداری با کیفیت بالا می‌توانید به مرکز رادیولوژی دندان، فک و صورت دکتر ایل مراجعه کرده و از خدماتشان مانند خدمات سی بی سی تی دندان بهره‌مند شوید. در انجام سی بی سی تی دندان به آمادگی کامل فرد نیاز نیست. اما در سایر روش های برای عکسبرداری باید فرد آمادگی کامل داشته باشد. دندانپزشک توسط عکس سه بعدی سی بی سی تی دندان بیماری را تشخیص می‌دهد. ناگفته نماند که مرکز رادیولوژی دندان، فک و صورت دکتر ایل یکی از مراکز معتبر در سطح کشور می‌باشد. در ادامه مطلب به ویژگی‌های این روش عکسبرداری می‌پردازیم.

CBCT دندان در مرکز رادیولوژی فک و صورت دکتر ایل

سی بی سی تی دندان کاربرد های فراوانی در مقایسه با سی تی اسکن دارد. همچنین این روش تشخیص بسیار دقیق تری در مقایسه با سایر روش ها دارد. اما میزان اشعه در این روش بیشتر از سایر روش ها است. برای مشاوره های لازم و انجام سی بی سی تی دندان، مراجعه به مرکز رادیولوژی دندان، فک و صورت دکتر ایل توصیه می‌شود. زیرا مرکز رادیولوژی دندان، فک و صورت دکتر ایل از تجهیزات پیشرفته و معتبری برخوردار است. خدمات رادیولوژی دندان با بهترین کیفیت ارائه می شود.

ناگفته نماند که سی بی سی تی دندان آرتیفکت فلزی کمتری در مقایسه با سی تی دندان نمایش می‌دهد. میزان تشخیص مرکز رادیولوژی دندان، فک و صورت دکتر ایل بسیار دقیق می‌باشد. این روش در شکل قرار دادن ایمپلنت های دندانی تاثیر زیادی دارد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()