بهترین متخصص قلب و عروق تحصیلات آکادمیک مربوطه را در دانشگاه های معتبر می گذارند و پس از سپری دوره های عملی در بیمارستان های شناخته شده و کسب تجربیات عملی، آماده خدمت رسانی به هموطنان این مرز و بوم می باشند. عوامل متعددی در چند سال اخیر موجب شده تا افراد به طور مستقیم به سمت و سوی  بهترین متخصص قلب و عروق مراجعه نموده و از تجربیات این دسته از متخصصین برای درمان نمودن بیماری های بوجود اماده در ناحیه قفسه سینه و مرتبط با قلب خود استفاده نمایند.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی چندین سال است که فعالیت خود را در قسمت شرق تهران آغاز نموده و توانسته با تهیه دستگاه های پیشرفته در حوزه تشخیص مشکلات قلبی، بیش از گذشته سطح خدمات درمانی خود را تسهیل ببخشد. چرا که اکثر مشکلات و اختلال هایی که در نواحی قفسه سینه اتفاق می افتد به راحتی قابل تشخیص نمی باشد و به همین دلیل استفاده از دستگاه های اکوی قلب و آنژیوگرافی بهترین روش برای انجام آزمایشاتی می باشد که بتوان بدین وسیله مشکلات بوجود آمده و نوع بیماری را تشخیص دهند.

بدین وسیله بهترین متخصص قلب و عروق تلاش می کند با ملاحظه نتایج آزمایشات و اجرای تست ورزش، خدمات اکوی قلب ، اکو کاردیوگرافی و دیگر آزمایشات این چنینی بتواند راحت تر نوع اختلال بوجود آمده را تشخیص داده و سپس بهترین اقدام را جهت درمان بیماری قلبی و عروق شخص انجام دهد. بهترین متخصص قلب و عروق تلاش دارد با استفاده از روش های پیشگیرانه برای جلوگیری از حاد شدن وضعیت بیماری شخص، استفاده نماید و انجام اصولی این روش درمانی به واسطه انجام تست و آزمایشات آنژیوگرافی محقق می شود. انجام اکوی قلب جهت تشخیص اکثر مشکلات قلبی و عروقی بهترین راهکار برای درمان به موقع چنین بیماری هایی می باشد و بهترین متخصص قلب و عروق در تهران و هر منطقه دیگری نسبت به این موضوع مهم مطلع  می باشند.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی از جمله مراکز مجهز و پیشرفته در حوزه ارائه خدمات تشخیصی و همچنین درمان بیماری های قلبی راه اندازی شده است. این مجموعه معتبر با بهترین متخصص قلب و عروق ، جناب دکتر محمد ریاستی مدیریت می شود و بدین وسیله همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مراجعه کنندگان محترم می باشند.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()