ویدئو پروژکتور مدل T22 از جمله محصولات برند نیزار کالا به شمار می رود و دارای یک سری مشخصات فنی منحصربفرد می باشد که موجب متمایز آن با دیگر محصولات نیزا کالا شده است. در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی به معرفی دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T22 بپردازیم. بدین ترتیب راحت تر می توانید این دستگاه را برای محیط آموزشی، منزل، شرکت، سالن های کنفرانس و یا نمایشگاه ها با قیمت مناسب تهیه نمائید. خیلی از افراد متقاضی خرید مینی ویدئو پروژکتور T22 هستند چون به قابلیت های پیشرفته ای مجهز می باشد و توانسته اند امکان کاربری دستگاه ویدئو پروژکتور را نسبت به گذشته تسهیل نمایند.

فروشگاه نیزار کالا با هدف عرضۀ محصولات برند نیزا کالا مانند فروش ویدئو پروژکتور فعالیت خود را آغاز نموده است. بدین وسیله می توانید با مراجعه به این فروشگاه، تمام محصولات ویدئو پروژکتور پرتابل را ملاحظه نموده و پس از مقایسۀ محصولات با یکدیگر، مناسب ترین دستگاه پروژکتور را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

شرح مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T22

ویدئو پروژکتور مدل T22 از جمله دستگاه های پروژکتور پرتابل به شمار می رود و دارای مشخصات فنی ویژه می باشد. افراد متناسب با نوع کاربری که از دستگاه پروژکتور دارند، می توانند این مدل دستگاه را انتخاب نمایند. داشتن وضوح تصویر 480*800 با کنتراست 1 به 1800 با لنز و لامپ LED به عنوان یکی از دستگاه های ویدئو پروژکتور معمولی شناخته می شود. این نوع دستگاه دارای قابلیت زوم بوده و طول عمر لامپ این دستگاه در حالت عادی و ECO به میزان 20 هزار می باشد و دارای شدت روشنایی 1900 انسل لومنز بوده و قابلیت پخش مستقیم کلیۀ داده های پردازش شدۀ اسناد، داده های تصویری و صدا را دارد. ویدئو پروژکتور مدل T22 مجهز به پورت ورودی USB، HDMI، آدیو، ورودی میکروفن و بلندگو می باشد. مصرف برق این دستگاه 240 ولت است و مجهز به باتری داخلی نمی باشد. جهت خرید مینی ویدئو پروژکتور T22 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. به واسطۀ این مجموعۀ معتبر به سهولت می توانید ویدئو پروژکتور مناسبی را همراه با گارانتی و قیمت ارزان تهیه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()