امروزه خیلی از افراد خواستار خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار هستند چون این دستگاه بر اساس فناوری و تکنولوژی روز ساخته شده است. مسائل متعددی وجود دارد که افراد جهت انتخاب ویدئو پروژکتور بدان توجه می کنند. پارامترهای متعددی از جمله مساحت اتاق، میزان روشنایی محیط، نوع کاربری، میزان فاصلۀ دستگاه از پرده نمایشگر، قیمت و نوع کاربری بر روی خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار تأثیرگذار می باشد.

نمایشگاه ها یکی دیگر از مراکزی هستند که متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، نیازمند به  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار می باشند. از این رو برایتنس نقش بسزایی بر روی انتخاب ویدئو پروژکتور دارد چون محیط های نمایشگاهی از نظر روشنایی و مساحتی که جهت پخش تصاویر از طریق ویدئو پروژکتور در نظر گرفته می شود، دارای یک سری نکات مهم است. مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار با امکانات و مشخصات فنی متفاوت ساخته و به بازار عرضه می شوند. فروشگاه نیزار کالا به عنوان تولید کننده و عرضه کنندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در تهران مجموعۀ خود را تأسیس نموده است. بدین وسیله توانسته با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار را تولید و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار برای سالن های کنفرانس

قطعات اصلی دستگاه دیتا پروژکتور عبارتند از عدسی و لامپ LED است که امکان پخش تصاویر را با کیفیت بالا برای دستگاه فراهم می نماید. اگر در صدد برای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار می باشید، می توانید متناسب با نوع کاربری که برای دستگاه پروژکتور در نظر گرفته اید، مناسب ترین ویدئو پروژکتور وای فای دار را با قابلیت های جدید تهیه نمائید.

هنگام تهیۀ پروژکتور در نظر گرفتن فاصله استاندارد میان پرده نمایشگر و دستگاه، سطح رزولوشن پخش تصاویر بر روی پرده نمایشگر، سایز نمایشگر، پخش تصاویر سه بعدی، نوع پورت های ورودی و خروجی دستگاه، ابعاد و وزن دستگاه از جمله موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار با سیستم عامل اندروید باید در نظر گرفته شود. جهت مشاوره آنلاین در خصوص انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب و ارزان می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ نیزار کالا تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()