کیسه پارچه ای از دیگر اقلام موجود در بازار محسوب می شود که جهت امور بسته بندی محصولات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فاکتورهای متعددی وجود دارد که صنایع مختلف خرید کیسه پارچه ای  را به عنوان یکی از اقلام مناسب جهت امور بسته بندی انتخاب می نمایند که در ادامۀ پست به آنها می پردازیم. چرا که کیسه پارچه ای به دلیل دوام بالا و قابلیت استفاده مکرر آن جهت امور بسته بندی و جابجایی شاهد گسترش کاربرد کیسه های پارچه ای و ساک دستی سوزنی در سطح بازار می باشیم.

شرکت پارچینه دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ تولید و عرضۀ پارچه اسپان باند و فروش انواع کیسه پارچه ای در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته متناسب با نیاز بازار خدمات چاپ بر روی کیسه های پارچه ای را به مشتریان ارائه دهند.

مشخصات مهم سفارش چاپ کیسه پارچه ای سوزنی

پارامترهای متعددی در انتخاب و سفارش کیسه پارچه ای در تعداد بالا برای صاحبان صنایع وجود دارد. نوع چاپ، مدت زمان انجام سفارش، ابعاد چاپ، اصول طراحی، تنوع رنگ و کیفیت رنگ موارد مهم و اساسی هستند که هنگام سفارش چاپ کیسه پارچه ای باید این نکات مهم را مد نظر داشته باشید. به طور کلی بر روی قیمت کیسه پارچه ای تأثیرگذار خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش نهایی محصول مورد نظر خود، می توانید با کارشناسان فروش گروه تولیدی پارچینه مشورت نمائید.

امروزه صاحبان صنایعی که خواستار حفاظت از محیط زیست هستند، خرید کیسه پارچه ای و یا ساک پارچه ای چاپ دار را به عنوان جایگزین خوبی برای نایلون در نظر می گیرند. در حال حاضر امکان سفارش خرید ساک پارچه ای و چاپ کیسه پارچه ای به صورت تک رنگ مشکی با پس زمینۀ سفید و یا چاپ کیسه پارچه ای رنگی برای عموم مشتریان و صاحبان کسب و کار فراهم می باشد.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()