ماسک پزشکی از جمله ماسک های پرفروش در سطح بازار محسوب می شود. امروزه بیش از گذشته شاهد گسترش کاربرد ماسک سه لایه می باشیم چون عوامل متعددی موجب شده تا سلامت افراد را تحت تأثیر خود قرار دهد. از این رو عموم افراد نیز می توانند در موقعیت های مختلف جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار، ذرات آلودۀ معلق در هوا به داخل سیستم گوارش مزایای ماسک سه لایه استفاده نمایند. فروش ماسک پزشکی به صورت سه لایه و چند لایه صورت می گیرد. لایه های اصلی ماسک پزشکی از جنس پارچه اسپان باند و ملت بلون می باشد و بدین وسیله توانسته اند از ورود ذرات معلق، میکروب و عوامل ویروسی به داخل سیستم تنفسی جلوگیری نمایند.

فروشگاه همتا سال های متوالی است که در حوزۀ فروش محصولات از جنس اسپان باند فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید ماسک سه لایه پزشکی را برای عموم افرتاد و صاحبان صنایع مختلف فراهم نموده است.

مرکز فروش ماسک سه لایه در تهران

همانطور که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، ماسک پزشکی به دلیل خواص قابل توجهی که توسط عموم افراد مورد استفاده قرار گرفته می شوند. افزایش محبوبیت فروش ماسک سه لایه به دلیل قیمت ارزان و راندمان بالای این نوع ماسک در به دام انداختن ذرات ریز در حد میکرون در هوا می باشد و بدین وسیله می توانند حدود 95 درصد افراد را در برابر ذرات ویروسی و میکروب محافظت نماید.

قیمت ماسک پزشکی بر اساس تعداد لایه های تشکیل دهندۀ آن و همچنین کیفیت آنها تعیین می گردد. بنابراین توصیه می کنیم هنگام خرید ماسک سه لایه توجه لازم نسبت به کیفیت اصلی لایه های تشکیل دهندۀ ماسک داشته باشید. عدم توجه به این نکته می تواند، خاصیت لازم و هدفمندی که در انتظار دارید را نداشته باشد. جهت سفارش انواع ماسک سه لایه می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()