آنژیوگرافی بهترین روش جهت تشخیص بیماری های قلبی و عروقی می باشد که توسط متخصصین قلب، پیش از آغاز پروسۀ درمان به بیماران قلبی تجویز می شود. به دلیل ساختار پیچیدۀ قلب، پزشک معالج نیازمند به مشاهدۀ نتایج آزمایش اکوی قلب می باشد چون با انجام آنژیوگرافی، پزشک می تواند به تمام جزئیات عملکرد قلب و عروق های خونی پی ببرد. در این صورت راحت تر می تواند تجزیه و تحلیل لازم را در خصوص نحوه و قدرت پمپاژ قلب، نحوۀ حرکت قلب، ابعاد و شکل قلب، سایز و ضخامت دیواره های قلب، نحوۀ عملکرد دریچه های قلب از نظر نارسایی دریچه ها، وجود تومور و ... انجام دهد.

بدیهی است راه اندازی کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی توانسته شرایط را برای آزمایشات اکوی قلب تسهیل نماید. در واقع این مجموعۀ معتبر مجهز به دستگاه های پیشرفته آنژیوگرافی است که امکان اکوکاردیوگرافی فوری قلب را با دقت بالا برای بیماران فراهم نموده است.

در حال حاضر متخصصین قلب و عروق توانسته اند با بهره گیری از نتایج بدست آمده از آزمایشات اکوی قلب بتوانند به مشکلات مرتبط به پوشش بیرونی قلب بیمار، ایجاد اختلال در رنگ های خونی بزرگ ورودی و خروجی قلب، ایجاد لخته های خونی در حفره های قلب و ایجاد سوراخ های غیر طبیعی میان اتاقک های قلب پی ببرند. به طور کلی اجرای آزمایش اکوی قلب از فناوری ارسال امواج صوتی صوتی صورت می گیرد و امکان تصویربرداری از قسمت های مختلف قلب از جمله اتاقک ها، دریچه ها، دیواره های قلب، رگ های خونی همچون آئورت و شریان هایی که به قلب متصل می باشند، را فراهم می سازد. با استفاده از دستگاه مخصوص اقدام به اجرای آنژیوگرافی قلب از ناحیۀ قفسه سینه می نمایند. نتایج تصویربرداری حاصل از آزمایش اکوی قلب بر روی یک مانیتور ویدئویی قابل مشاهده می باشد.

جهت انجام آزمایشات اختصاصی در حوزۀ آنژیوگرافی قلب می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید که البته امکان نوبت گیری به صورت اینترنتی برای شما عزیزان فراهم می باشد.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()