پروفیل استیل از دیگر محصولات فولاد استنلس استیل به شمار می رود و به صورت سطح مقطع مکعب مربع در اندازه و ضخامت های متفاوتی تولید می شوند. خرید پروفیل استیل جهت کاربرد آنها در صنایع ساختمان سازی و صنعتی می باشد. به عنوان مثال از پروفیل های استیل مربع و مستطیل جهت ساخت انواع نرده، درب و پنجره، حفاظ و راه پله های فلزی استفاده می شود. ضمن آنکه از پروفیل استیل ممکن است جهت ساخت زیربنای سقف شیروانی و آردواز نیز استفاده شود. علت استقبال گسترده نسبت به خرید پروفیل استیل ، دوام بالا و خواص ضد زنگ بودن آن می باشد.

جهت خرید پروفیل استیل استنلس می توانید از طریق فروشگاه استیل راشا اقدام نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ پخش محصولات استنلس استیل از جمله پروفیل، میلگرد، لوله، مفتول، ورق، ششپر، چهار پهلو و ... فعالیت دارد. بدیهی است مدیران صنایع ساختمانی می توانند جهت تأمین پروفیل استیل ارزان از طریق این مجموعۀ معتبر اقدام نمایند.

مهمترین موارد کاربرد پروفیل استیل

از دیگر موارد کاربرد عمدۀ پروفیل استیل در ابعاد مستطیل در صنعت خودروسازی و همچنین ایجاد ستون های ساختمان به کار برده می شود. به دلیل ویژگی های ظاهری از جمله درخشندگی، سطح صیقلی و صاف از پروفیل های استیل جهت ساخت تجهیزات دکوراتیو و همچنین طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان نیز استفاده می شود. استفاده از پروفیل استیل جهت ساخت میز و صندلی، تجهیزات روشنایی، لوازم خانگی و تزئینی باعث افزایش دوام این محصولات شده است. بدین وسیله خرید پروفیل استیل صرفه جویی اقتصادی و مالی برای صاحبان صنایع به دنبال خواهد داشت. قیمت  فروش میلگرد استیل 420 و پروفیل استیل بر اساس جدول استاندارد، بر پایۀ سایز، گرید و ضخامت تعیین می گردد. نکتۀ مهم دیگر که در اینجا از اهمیت بالایی برخوردار است، به دلیل نابسامانی وضعیت بازار، می توانید از طریق فروشگاه استیل راشا، قیمت آنلاین پروفیل استیل و دیگر محصولات فولادی را به صورت تلفنی و یا اینترنتی استعلام نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 333
نمایش همه
علاقه مندی ها ()