میلگرد استیل 420 از دیگر انواع محصولاتی است که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. فولاد استیل به دلیل خواص فیزیکی و ظاهری که دارد مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته است، تا بدین وسیله بتوانند از مزایای آن جهت ساخت تجهیزات فولادی مقاوم و با دوام استفاده نمایند. فروش میلگرد استیل 420 بر اساس یک جدول استاندارد و از پیش تعیین شده صورت می گیرد. در نتیجه صاحبان کارخانجات تولیدی می توانند متناسب با نوع محصولاتی که قصد تولید آنها را دارند، اقدام به  خرید میلگرد استیل 420 در ابعاد و ضخامت متفاوت نمایند.

فروشگاه استیل راشا یکی دیگر از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش محصولات استنلس استیل خام از جمله میلگرد 420، 304، پروفیل استیل، ورق و ... فعالیت دارد و متناسب با نیاز بازار، بهترین محصولات را با قیمت مناسب در تهران و شهرستان ها عرضه می نماید.

خرید میلگرد استیل 420 و خواص آن

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، کاربرد میلگرد استیل 420 در صنعت ماشینکاری و تولید تجهیزات آشپزخانه، لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی، دستگاه و ابزارآلات پزشکی و ... می باشد چون دارای خواص ضد زنگ است. داشتن استحکام در برابر خوردگی و اکسیداسیون یکی از موارد مهم در انتخاب آلیاژهای فولادی جهت ساخت تجهیزاتی ضد زنگ محسوب می شود. استقبال از خرید میلگرد استیل 420 مقاومت بالای آن در برابر مواد خورندۀ اسید ضعیف، آب، رطوبت، مواد غذایی و رطوبت موجود در هوا می باشد. در نتیجه کالاهایی به واسطۀ این نوع گرید استیل ساخته می شود، از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است که البته مواجه این نوع میلگرد با حرارت بالاتر از حد مجاز استاندارد، مناسب نیست و می تواند تأثیر مستقیم بر روی شکل ظاهری و کیفیت محصولات ساخته شده داشته باشد.

جهت آگاهی از جدول قیمت فروش میلگرد استیل 304 و میلگرد استیل 420 می توانید با دفتر فروش استیل راشا تماس حاصل فرمائید و پس از مشورت و اطمینان حاصل نمودن از جوانب مختلف کار، به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارش دهی خود را انجام دهید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()