چند سال اخیر مجموعه های تولید کنندۀ زغال توانسته اند جهت توسعۀ خدمات و عرضۀ محصولات با کیفیت، زغال لیمو سکه ای را به لیست محصولات تولیدی افزوده اند. امروزه تولید زغال لیمو سکه ای بازار فراوانی دارد و از جمله بهترین زغال های مصرفی است که جهت امور استعمال دخانیات مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه اکثر افراد در محیط آپارتمانی و ویلایی توانسته اند فضایی را جهت راه اندازی باربیکیو فراهم نمایند. افرادی که قصد استعمال دخانیات دارند، می توانند با خرید زغال لیمو سکه ای از مزایای زغال لیمو سکه ای استفاده کنند چون در مدت زمان کوتاهی شعله ور می شود.

مجموعۀ سالار سوز جنوب دارای مشاوران فروش مجرب و متعهد در حوزۀ تأمین، بسته بندی و فروش انواع زغال منجمله زغال لیمو سکه ای ، زغال لیمو مجلسی، زغال کبابی و ... اشاره نمود. جهت تولید زغال لیمو سکه ای از چوب درختان مرکب بدون ترک از جمله پرتغال، نارنج، لیمو ترش، لیمو شیرین و ... استفاده نمود.

سفارش اینترنتی زغال لیمو سکه ای

همانطور که گفته شد، مصارف اصلی زغال لیمو سکه ای برای استعمال دخانیات می باشد. دوام بالا، حرارت بالا، فاقد گاز سمی و دود می باشد. ضمن انکه هنگام سوختن زغال لیمو سکه ای، بوی مطبوعی از آن متصاعد می شود. جهت خرید زغال چینی وارداتی و زغال لیمو می توانید با دفتر فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید. زغال لیمو از جمله زغال های مرغوب است که دوام بالایی دارد و معمولاً از چوب یک تکه استفاده می شود. البته برخی از افراد از این نوع زغال و زغال لیمو قلمی جهت پخت و پز و تهیۀ کباب استفاده می کنند. با مراجعه به مراکز معتبر فروش زغال، می توانید زغال لیمو سکه ای با کیفیت تهیه نمائید. این نوع زغال سریع افروخته می شود و گزینۀ مناسبی برای استعمال توتون و تنباکو به شمار می رود. در حال حاضر توسط مجموعۀ سالار سوز جنوب می توانید به صورت کیلویی متناسب با میزان مصرفی که دارید، خرید زغال لیمویی را انجام دهید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 311
نمایش همه
علاقه مندی ها ()