آموزش مجازی بهترین فرصت برای افرادی است که متأسفانه نمی توانند به هر دلیلی در مدارس حضور پیدا کنند. از این رو تأسیس مدارس آموزش از راه دور توانسته بستر یادگیری الکترونیکی را با نرخ بازگشت سرمایه برای والدین فراهم سازد. به عبارتی کلیۀ دانش آموزان در سراسر کشور می توانند در هر موقعیتی ادامه تحصیل داده و باز نمانند. جهت شرکت در دوره های آموزش مجازی، نیاز است که افراد یک سری دسترسی های اولیه را داشته باشند. بستر اینترنت و یکی از دستگاه های دیجیتالی همچون لب تاپ، تبلت، موبایل و یا کامپیوتر می باشند. جهت مشاهدۀ کلاس های آنلاین، نیاز است که دانش آموزان با استفاده از نرم افزار مخصوص با یکدیگر در ارتباط باشند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها یکی از مجموعه های پیشرو در زمینۀ برگزاری دوره های آنلاین می باشد و توانسته اند با زیرسازی لازم، مسیر را برای ارائه خدمات آموزش مجازی فراهم نموده و توانسته اند گامی بزرگ در حوزۀ یادگیری الکترونیکی در سراسر کشور مهیا سازند.

مزایای دوره آموزش از راه دور برای دانش آموزان و معلمان ارتباط دو طرفه را به همراه دارد و می تواند فرصت بیشتری برای کسب تجربیات برای عموم افراد بوجود آورد. مراکز آموزش از راه دور متشکل از کادر آموزش مجربی است که توانایی ضبط و بارگزاری کلاس های آنلاین را دارند. ابتدای راه اندازی، مدارس آموزش مجازی در ایران به سال 1366 باز می گردد.

پس از آن روز به روز بر تعداد مدارس آموزش از راه دور افزوده شد و دانش آموزانی که به دلایل مختلف نتوانسته اند به صورت حضوری موفق به ادامه تحصیل شوند، بتوانند از خدمات سیستم آموزش مجازی که توسط برخی از گروه های آموزشی فعال در سراسر کشور ارائه داده می شود، تحصیلات خود را ادامه دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سطح خدماتی که توسط مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به دانش آموزان ارائه داده می شود، با گروه آموزشی رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 370
نمایش همه
علاقه مندی ها ()