آیفون تصویری یکی از کاربردی ترین وسایلی است که جهت افزایش سطح امنیت ساختمان های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید آیفون تصویری هوشمند به عنوان یکی از مهمترین سیستم های ارتباطی و حفاظتی محسوب می شود. با استفاده از این آیفون می توانید، فرد مقابل درب را ملاحظه نموده و بدین وسیله از ورود افراد غریبه به داخل ساختمان ممانعت نمائید. امروزه توانسته اند با تکنولوژی پیشرفتۀ دستگاه های آیفون تصویری، سطح امنیت ساختمان را بهبود ببخشند.

به طور کلی فروش آیفون تصویری در مدل و برندهای مختلف صورت می گیرد و افراد متناسب با مجموعه و توان مالی، دستگاه آیفون مناسبی را تهیه می نمایند.

تکنما شاپ به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ تأمین و فروش آیفون تصویری با برند ایرانی فعالیت دارد و توانسته اند امکان خرید آیفون تصویری تکنما را برای مشتریان فراهم سازند.

خرید آیفون تصویری با سطح امنیتی بالا

سایز مانیتور، قابلیت حافظۀ داخلی، ایجاد ارتباط داخلی میان واحدهای ساختمان، قابلیت دایورت زنگ به تلفن هوشمند و یا تلفن ثابت، قابلیت انتقال زنگ به سایر واحدها، پشتیبانی از باز کردن درب پارکینگ و امکان اتصال به دوربین مداربسته از جمله موارد مهم و اساسی هستند که بر روی قیمت آیفون تصویری تأثیرگذار خواهد بود. بنابراین متناسب با ساختمان و مجتمع های مسکونی و اداری می توانید آیفون تصویری مناسبی را تهیه نمائید.

برخی از پنل های آیفون تصویری مجهز به  قابلیت کد دادن و یا پسورد هستند. ضمن آنکه ممکن است مجهز به قابلیت شناسایی افراد با اثر انگشت و یا تشخیص چهره می باشند. در این صورت افراد به راحتی می توانند با خرید آیفون تصویری با قابلیت های پیشرفته، سطح امنیت محل سکونت خود را بهبود ببخشند.

جهت استعلام قیمت فروش آیفون تصویری تکنما با کیفیت برند ایرانی می توانید به تکنما شاپ مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر می تواند نیاز شما را برآورده ساخته و بهترین دستگاه آیفون تصویری را به شما پیشنهاد دهند.

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()