خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی همچون گذشته بازار خاص خود را دارد چون بخشی از نیاز امور پزشکی می باشد. هر محیط آزمایشگاهی جهت دست یابی به نتایج دقیق و انجام امور آزمایشگاهی نیازمند به تهیۀ یک سری لوازم و تجهیزات مخصوص با برندهای مختلف دارند. مراکز آزمایشگاهی متناسب با نوع کاربری که دارند، می توانند اقدام به خرید تجهیزات مورد نیاز مجموعۀ خود نمایند. خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی به افراد امکان بررسی دقیق مشخصات فنی محصولات و خرید غیر حضوری لوازم آزمایشگاهی را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو از جمله مراکز بزرگ در حوزۀ واردات و توزیع لوازم، تجهیزات و مواد اولیۀ شیمیایی آزمایشگاهی در تهران فعالیت می کند. بدین ترتیب جامعۀ آزمایشگاهی می توانند جهت خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی در دسته بندی متفاوت از خدمات این فروشگاه بهره گیرند.

خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران

شرکت های متعددی در سطح جهان در حوزۀ تولید و فروش لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت دارند و به بازار جهانی عرضه نمایند. در کشور ایران نیز خیلی از وسایل آزمایشگاهی با برندهای معروف آلمانی، آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی، چینی، ژاپنی و ... به صورت وارداتی در دسترس مراکز آزمایشگاهی قرار گرفته می شود. بدین ترتیب خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی بخشی از معاملات بازار تجهیزات علوم پزشکی را به خود اختصاص می دهد.

تأمین لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی با برندها معروف و شناخته شدۀ خارجی برای راه اندازی یک محیط آزمایشگاهی ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت و دقت نتایج آزمایشگاهی خواهد داشت. در نتیجه هنگام خرید و  فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران باید برند، مدل و اصل بودن لوازم و تجهیزات خریداری شده را مد نظر داشته باشید. جهت خرید اینترنتی دستگاه و تجهیزات آزمایشگاهی می توانید با کارشناسان فروش علمینو تماس حاصل فرمائید و با رویت فروشگاه اینترنتی علمینو، با قیمت ارزان به صورت اصل تهیه نمائید.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()