انواع سمپلر آزمایشگاهی جهت انجام اکثر آزمایشات ضرورت دارد. سمپلر به عنوان یکی از وسایل ضروری در محیط آزمایشگاه به شمار می رود چون با استفاده از این وسیله می توانند مایعات را اندازه گیری نموده و بر اساس ظرفیت سمپلر، اقدام به حجم برداری مایعات نمایند.  فروش انواع سمپلر آزمایشگاهی در دو دسته بندی اصلی و دو دسته بندی فرعی صورت می گیرد که می توان به سمپلرهای ثابت و متغیر، تک کاناله و چند کاناله اشاره نمود. این می تواند دو دسته بندی اصلی را شامل شود. به عنوان مثال فروش سمپلر ثابت تک کاناله و سمپلر ثابت چند کاناله با برندهای مختلف توسط فروشندگان تجهیزات آزمایشگاهی همچون شرکت علمینوگستر صورت می گیرد.

کلیۀ مراکز آزمایشگاهی باید مجهز به انواع سمپلر آزمایشگاهی باشند، تا بدین وسیله بتوانند سطح دقت آزمایشات را بهبود ببخشند. سمپلر آزمایشگاهی تک کاناله تنها قابلیت حجم برداری یک نمونه را دارد. این در حالی است که با استفاده از سمپلر آزمایشگاهی چند کاناله می توانید چندین نمونۀ یکسان را همزمان برای انجام آزمایشات بردارید. البته پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده تا امکان خرید انواع سمپلر آزمایشگاهی در دسته بندی مکانیکی و الکترونیکی برای صاحبان مراکز آزمایشگاهی مهیا باشد.

خرید انواع سمپلر آزمایشگاهی مکانیکی و الکترونیکی

سمپلرهای مکانیکی با هدف حجم برداری از مایعات و یا تخلیۀ نمونه های حجم برداری ساخته شده اند. از این رو کاربر باید تمام این مراحل را انجام دهد و با استفاده از یک دکمۀ مخصوص، عملیات برداشتن و تخلیۀ مایعات را انجام می دهند. سمپلرهای الکترونیکی دارای قابلیت مکش و تخلیۀ نمونۀ مایعات بر اساس تنظیمات دستگاه می باشند و کاربر جهت استفاده از این نوع سمپلر، هیچ دخالتی ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت فروش دوش و چشم شوی گالوانیزه و سمپلر آزمایشگاهی می توانید با کارشناسان فروش شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در حوزۀ واردات و توزیع تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت دارد و توانسته اند متناسب با نیاز محیط های آزمایشگاهی، انواع لوازم آزمایشگاهی را با برندهای معروف آلمانی، چینی، ژاپنی و .... تهیه نمائید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()