آغاز میکرونیدلینگ برای اولین بار در آمریکا در سال 1995 بود که توسط برادران فیلادلفیا افتتاح شد. آن ها در استفاده از این روش از سوزن های اریب شکل جهت درمان زخم و چروک ها استفاده می کردند. هدف از میکرونیدلینگ این بود که عروق زیر پوست را به گردش در بیاورند. این روز ها دستگاهی تولید شده به نام دستگاه میکرونیدلینگ که این عملیات را به صورت پیشرفته انجام می دهد. دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن از بهترین و محبوب ترین دستگاه های میکرونیدلینگ قلمداد می شود. خرید دستگاه میکرونیدلینگ را از سایت انجام دهید.

مزایای استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن

میکرونیدل هایی که در دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مورد استفاده قرار می گیرند بسیار ریز می باشند و شبیه به قطر 300 میکرون هستند. در این مدل درمان سوراخ هایی را در پوست افراد ایجاد می کنند. با توجه به این که این سوراخ ها ریز هستند امکان دیدن آن ها با چشمان غیر مسلح فراهم نیست. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که عمق درمان در موضع بر اساس نواحی صورت متفاوت است.

عمل میکرونیدلینگ با دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن چه کاربرد هایی دارد؟

اگر پوست فرد آکنه زده باشد و یا عمل جراحی انجام داده باشد، یا این که دچار سوختگی شده باشد بدون شک جای آن ماندگار خواهد بود. با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن تمامی این موارد رفع خواهند شد؛ لازم به ذکر است که فرقی ندارد این موارد جدید باشند یا کهنه. از دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن نیز می توان برای پاکسازی علائم افتادگی و شل بودن پوست استفاده کرد. از دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن به شدت برای جوان سازی و رفع چین و چروک پوست استفاده می شود. عوامل بسیاری هستند که سبب چین و چروک پوست می شوند که یکی از مهمترین آن ها کهولت سن است؛ با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن به راحتی می توان چین و چروک های ناشی از کهنسالی را از بین برد.

فروشگاه دکتر پن اسکین

آدرس : تهران - منطقه 7 - میدان سرتیپ نامجو (گرگان) - کوچه فراهانی

تلفن گویا : 71057646-021    واتساپ و تماس : 9533664-0912     واتساپ و تماس : 5929273-0991

 ایمیل : drpenskin2021@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()