تابلوسازی از جمله ایده های خلاقانه است که در راستای جلب مخاطب طراحی و در قسمت فوقانی سر درب مکان های کسب و کار نصب می گردد. استفاده از المان های ساده و یا ترکیبی همراه با جلوه های نورپردازی می تواند بهترین گزینه برای معرفی نوع کسب و کارتان به شمار رود. تابلوسازی تبلیغاتی در اندازه های مختلف قابل اجرا می باشد که صاحبان مشاغل می توانند متناسب با فضای خالی که در اختیار دارند، اقدام به نصب تابلو نموده و بستر مناسبی را جهت جلب مشتریان مهیا سازند. سبک های متفاوتی برای تابلوسازی در حوزۀ مشاغل بوجود آمده است که بیش از گذشته بینندگان را به خود جلب می کند و می تواند باعث رشد فروش یک مجموعه گردد.

گروه تابلوسازی راما با گذشت زمان توانسته مجموعۀ خود را گسترش دهد و بستر لازم برای ارائه خدمات تابلوسازی را مهیا سازد. این مجموعه با تأمین تجهیزات پیشرفته تلاش می کند انواع تابلوی تبلیغاتی را با ایده های نوآورانه در طرح های متنوع و جذاب ساخته و در اختیار مشتریان قرار دهند.

سفارش تابلوسازی حروف برجسته

نکات مهمی که در حوزۀ تابلوسازی باید در نظر گرفته شود انتخاب رنگ متناسب با نوع کسب و کار، طرح تابلو، استفاده از روشنایی مناسب، انتخاب متریال با کیفیت و مقاوم در برابر تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت و ابعاد مناسب می باشد. بدین ترتیب صاحبان مشاغل می توانند بر اساس نوع کسب و کاری که دارند، تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی استیل، تابلوسازی ال ای دی روان و ثابت، تابلوسازی لایت باکس، تابلوسازی حروف برجسته، تابلوسازی نئون فلکسی و ... را در رنگبندی و طرح های متنوع سفارش دهند.

جهت استعلام قیمت تابلوسازی می توانید با کارشناسان فنی گروه تابلوسازی راما تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ طراحی و تابلوسازی تبلیغاتی فعالیت دارد و با استفاده از تابلوساز ها می توانند خواستۀ شما را برآورده سازند.

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژ وزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 333
نمایش همه
علاقه مندی ها ()