پوستر دیواری اتاق خواب

اتاق خواب یکی از مهم ترین بخش ها در منازل است که زمان استراحت را در آن جا سپری می کنیم. اتاق خواب باید مملو از ارامش باشد و به همین دلیل با استفاده از یک پوستر دیواری با طرح های ارامش دهنده می توانیم محیطی زیبا را ایجاد کنیم. فروشگاه دکور آفیس انواع پوستر دیواری های مناسب برای اتاق خواب را برای شما در نظر گرفته تا بتوانید با توجه به دکوراسیون، نوع مناسب را انتخاب کنید. فروش پوستر دیواری از طریق سایت انجام می گیرد.

تفاوت کاغذ دیواری با پوستر دیواری

کاغذ دیواری ها با پوستر دیواری ها تفاوت هایی دارند که در ادامه به 2 تفاوت عمده آن اشاره می کنیم:

طرح

کاغذ دیواری ها دارای طرح های تکرار شونده هستند که با استفاده از الگو های خاص، این طرح سراسر رول کاغذ دیواری چاپ شده است اما طرح پوستر دیواری ها یک طرح بزرگ و کلی بوده که می تواند نشان دهنده ی یک چهره، یک منظره و... باشد.

نصب

با توجه به اینکه کاغذ دیواری به صورت رول به فروش می رسد ، شما با توجه به متراژ سطح مورد نظر می توانید خرید این دیوار پوش را انجام دهد و نصب این دیوار پوش نیز به صورت سرتاسری بر روی سطوح انجام گرفته و در پایان و با نصب رول ها در کنار یکدیگر می توان اضافه ی کار را برش داد. اما در مورد پوستر دیواری نصب به این طریق نبوده و در زمان خرید نیز باید در ابعاد دلخواهتان برای پوستر دیواری را سفارش دهید و سپس به منظور نصب باید هر تکه از پوستر دقیقا در جای خود همانند پازل قرار گیرد تا در نهایت تصویر مورد نظر کامل شود.

فروش اینترنتی پوستر دیواری

در زمان خرید پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری منظره و طبیعت می توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام نمایید و خرید راحتی را تجربه کنید. فروش اینترنتی توسط فروشگاه دکور آفیس انجام می گیرد بنابراین شما می توانید محصولات دکوراتیو این مجموعه را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید. خرید از تولید کنننده موجب خریدتان با کمترین هزینه خواهد بود.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()