تعمیر سرو موتور B&R  در اکثر مواقع نسبت به تعویض سرو موتور B&R مقرون به صرفه خواهد بود. از این رو تا آنجایی که امکان دارد، می توانید در صورت بروز نقص فنی برای هر کدام از تجهیزات سرو موتور، درایو سرو، پنل های PC صنعتی و ... به مراکز تخصصی تعمیرات سرو درایو و سرو موتور در سطح شهر مراجعه نمائید.

مجموعۀ سرو سرویس نیز به عنوان یکی از مراکز مجهز و پیشرفته در حوزۀ خدمات تعمیر سرو موتور B&R و دیگر برندهای معروف فعالیت دارد. متخصصین این مجموعه قادر به ارائه خدمات گرفتن نسخۀ پشتیبان از قطعات سرو درایو B&R هستند چون در صورت بروز هر گونه اختلال در عملکرد سرو، می توان آنها را بازیابی نمود و تنظیمات سرو موتور را به سهولت انجام داد.

تعمیر انواع سرو موتور B&R

از مهمترین ویژگی های سرو موتور B&R می توان به ساختمان مکانیکی ساده، ابعاد کوچک، وزن سبک، توان بالا، عملکرد بالا، قابلیت داینامیکی پویا، کاربرد عمومی، قابلیت کنترل پذیری بالا و بهینه سازی گشتاور و انرژی دستگاه اشاره نمود. بدون شک بروز نقص فنی در عملکرد سرو موتور می تواند بازدهی و توان دستگاه را کاهش دهد و یا متوقف گردد. بدین وسیله باید هر چه سریعتر نسبت به تعمیر سرو موتور B&R اقدام نمود.

شرکت B&R در اتریش فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته با گذشت زمان بر تکنولوژی قطعات سرو موتور، انکودر، سرو درایو و دیگر قطعات تولیدی بیافزاید و بدین وسیله این قطعات را در مدل های مختلف تولید و در اختیار صاحبان صنایع قرار دهند. طراحی آنها به نحوی است که امکان تعمیر سرو موتور بی اند آر برای بازگرداندن به عملکرد اولیه وجود دارد.

در همین راستا مجموعۀ سرو سرویس با استخدام نیروی انسانی متخصص توانسته شرایط را برای ارائه خدمات تعمیر سرو موتور اشنایدر و تعمیر سرو موتور B&R برای صاحبان صنایع و افرادی که دارای این نوع تجهیزات هستند، با حداقل دستمزد فراهم نموده است.

سروُ سرویس

آدرس : کرج،بلوار کامیون داران،شهرک صنعتی شیخ اباد،خیابان نارون4،بلوک 43

ایمیل:3sservorepair@gmail.com 

0912-4603557

026-34006039

026-34006014

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()