تعمیر سرو موتورSchneider  با استفاده از ابزارآلات مخصوص صورت می گیرد. سرو موتور از جمله قطعاتی است که متشکل از اجزای متفاوتی همانند قاب بیرونی، شفت خروجی، سیم های سیگنال دهی، قطعات چرخدنده، بازوهای سرو و ... می باشد. بدین ترتیب اگر اختلال در عملکرد قطعات سرو موتور بوجود آید، می توان پیش از اقدام برای خرید قطعات جدید از تخصص مهندسین در حوزۀ خدمات تعمیر سرو موتور Schneider و برندهای دیگر بهره گیرید. سرو موتور از جمله قطعاتی است که دارای عملکرد بالایی می باشد و از آن در ساخت انواع ربات، دستگاه های صنعتی، تجهیزات پزشکی، دستگاه های پرینت و چاپ، ماشین های مکانیکی کنترلی اسباب بازی و ... استفاده می شود.

بنابراین مجموعۀ سرو سرویس با گردآوری مهندسین متخصص، قادر به عرضۀ خدمات تعمیرات و همچنین راه اندازی سیستم های مجهز به سرو موتور، سرو درایو، کنترلر، انکودر و ... در داخل تجهیزات صنعتی می باشند.

دستمزد تعمیرات سرو موتورهای Schneider

سرو موتور Schneider دارای یک محور خروجی است که با عنوان شفت شناخته می شود و به وسیلۀ گروهی از سیگنال ها نحوۀ حرکت مستقیم و دورانی قطعات را تنظیم می کنند. معمولاً سرو موتور به عنوان قسمتی از یک سیستم کنترل حلقه بسته می باشد. تعمیر سرو موتور Schneider صرفۀ اقتصادی دارد و می توان برای مدت زمان طولانی تر همچنان از سیستم های کنترل مجهز به سرو موتور استفاده نمود، بدون آنکه نیاز به تعویض این قطعه باشد.

قطعات سرو موتور در ابعاد مختلف همراه با گیربکس و یا بدون گیربکس ساخته می شوند و عامل تأثیرگذار بر بازدهی و توان تجهیزات صنعتی می باشد. بنابراین ایجاد اختلال در عملکرد این قطعات نیاز به بررسی بیشتر تحت نظارت مهندسین متخصص است. از این رو می توانید از خدمات تخصصی مرکز سرو سرویس جهت تعمیر سرو موتور MOOG و  Schneider، موگ، آر اند بی، انواع انکودر، تست دوار، تایمینگ انکودرها و ... بهره مند گردید.

سروُ سرویس

آدرس : کرج،بلوار کامیون داران،شهرک صنعتی شیخ اباد،خیابان نارون4،بلوک 43

ایمیل:3sservorepair@gmail.com 

0912-4603557

026-34006039

026-34006014

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()