کاغذ دیواری مدرن از سبک های پرفروش محصولات دیوارپوش به شمار می رود. افراد زیادی خواستار تغییر دکوراسیون قسمت های مختلف ساختمان با استفاده از تجهیزات دکوراسیون مدرن هستند تا زیبایی محیط زندگی خود را دوچندان نموده و حس سرزندگی را در فضا پراکنده نمایند. فروش کاغذ دیواری مدرن در ترکیب رنگبندی و طرح های متنوعی صورت می گیرد و متناسب با هر سبک سلیقۀ شخصی، امکان خرید کاغذ دیواری وجود دارد.

فروشگاه دیوار دکور متناسب با هر سلیقه ای اقدام به فروش انواع دیوارپوش از جمله کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک نموده است. بر اساس نمای دکوراسیون های مختلف، توانسته اند طرح های متنوعی از محصولات دیوارپوش را در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرید کاغذ دیواری مدرن برای اتاق خواب

امروزه برخی از افراد تمایل دارند جهت تغییر نمای دکوراسیون اتاق خواب، از مزایای کاغذ دیواری مدرن با رنگبندی های ملایم استفاده نمایند. انتخاب سبک دیوارپوش در نمای دکوراسیون اتاق، می تواند حال و هوای فرد را دگرگون سازد و تأثیر مستقیم بر روی روحیات شخص خواهد داشت و حس آرامش و آسودگی خاطر برای افراد بوجود آورد.

 جهت انتخاب و خرید کاغذ دیواری مدرن، توجه به ابعاد محیط، سلیقۀ شخصی، قیمت و سبک لوازم دکوراسیون خانگی و اداری بسیار حائز اهمیت است. با توجه به موقعیت های مختلف به راحتی می توانید، کاغذ دیواری مدرن با ترکیب رنگی روشن تهیه نمائید و به نوعی بتوانید فضای دکوراسیون را بزرگ تر به بینندگان نشان دهید.

متناسب با نمای دکوراسیون مدرن و کلاسیک، امکان خرید انواع کاغذ دیواری مدرن با طرح های سه بعدی، نقش برجسته، بافت دار، تصاویر انتزاعی و غیره در ابعاد مختلف وجود دارد و از آنها جهت خاص نمودن فضای دکوراسیون قسمت های مختلف منزل استفاده کرد. 

در حال حاضر سبک طراحی کاغذ دیواری مدرن، تغییرات اساسی نموده است. در طرح های جدید محصولات دیوارپوش می توان جذابیت و جسارت را مشاهده نمود.

برای سفارش طرح های متنوع کاغذ دیواری می توانید از محصولات فروشگاه اینترنتی دیوار دکور دیدن فرمائید و با قیمت فروش کاغذ دیواری ارزان، بهترین محصول دیوارپوش را به صورت اینترنتی تهیه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()