سرامیک بر از جمله ابزارآلات پرکاربرد در صنایع خرید و فروش سرامیک و نصب سرامیک محسوب می شود. امروزه می توانید این نوع کالا را در مدل های مختلف با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمائید. برخی از کمپانی های سازندۀ ابزارآلات صنعتی تلاش نموده اند جهت مرتفع نمودن ایرادات لب پریدگی جهت برش سرامیک، اقدام به ساخت صفحات و دستگاه های برش دستی و اتوماتیک نموده اند. ساخت صفحات سرامیک بر با لبه های الماسی موجب برش بدون نقص و لب پریدگی سرامیک می شود. فروشگاه ابزار مجید از جمله مراکز بورس عرضۀ تجهیزات و لوازم صنعتی فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه در لیست محصولات خود، امکان خرید سرامیک بر ، پرسلان بر، کاشی بر، گرانیت بر و غیره را برای مشتریان فراهم نموده اند.

فروش سرامیک بر با برندهای معتر

نکتۀ مهم و کلیدی که در راستای نصب کاشی و سرامیک وجود دارد، اجرای برش بدون لب پریدگی آنها می باشد. در گذشته جهت برش سرامیک و سنگ از ابزار اره فلز بر و یا سنگ بر استفاده می نمودند، که این مسئله موجب ترک خوردگی و لب پریدگی سطوح سرامیک می شد ولی با پیشرفت تکنولوژی، ابزارآلات بهتری جهت برش سنگ، سرامیک و مواردی از این قبیل ساخته شد. صفحات سرامیک بر و دستگاه های فرز از جمله تجهیزات جدید و پیشرفته ای هستند که جهت برش مصالح ساختمانی از این دسته مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

قیمت فروش پرسلان بر و سرامیک بر به سایز و برند آن وابسته می باشد. اگر نیازمند به تهیۀ صفحۀ سرامیک بر هستید، ضخامت سرامیک و نوع آن را مد نظر داشته باشید، تا بدین وسیله بتوانید سرامیک بر مناسب تهیه نمائید. دهۀ اخیر با توسعۀ ابزارآلات برقی، مجریان کارهای فنی راحت تر می توانند از عهدۀ انجام فعالیت های خود برآیند.  

فروشگاه ابزار مجید از جمله مجموعه های معتبر در عرصۀ فروش ابزارآلات صنعتی از جمله صفحه سرامیک بر ، الکتروپلیت، فلزبر، برش فیبری، گرانیت بر خشکه بر، دیسک های ماربل بر و ... با برندهای معتبر و قیمت مناسب فعالیت می کنند.

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 339
نمایش همه
علاقه مندی ها ()