پوکه معدنی یکی از پرکاربردترین سنگ های رایج است که دارای یک سری ویژگی های ظاهری متفاوت نسبت به دیگر انواع سنگ موجود در طبیعت می باشد. پوکه معدنی نوعی مواد مذاب آتشفشانی است که با عنوان پومیس سنگی آذین با رنگ سیاه و سفید شناخته می شوند. اجزای داخل سنگ آذین به صورت متخلخل است چون جهت سرد شدن و رسیدن به دمای متعادل، گازها از داخل گدازه ها خارج می شوند و این مسئله موجب تخلخل سنگ می گردد. فروش پوکه معدنی در اندازه های متفاوت صورت می گیرد، که موجب تمایز قیمت آنها نسبت به یکدیگر می شود.

پوکه معدنی رضایی یکی از برترین مجموعه های تأمین کننده و عرضه کنندۀ پوکه معدنی قروه در سراسر کشور به شمار می رود. این مجموعه همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشند. متناسب با نیاز مشتریان توانسته اند امکان خرید پوکه معدنی کیسه ای را برای آنان فراهم سازند.

بهترین پوکه معدنی در تهران

موارد کاربرد پوکه معدنی بسیار گسترده می باشد که می توان به طور کلی مصارف کشاورزی، ساخت و ساز، آب نما، فواره های دکوراتیو، مواد تقویت کننده کشش در تولید لاستیک، امور راهسازی و آسفالت جاده، ساینده پاک کن مداد، زهکش گیاهان در محیط های گلخانه و ... را ذکر نمود.

علت استقبال از کاربرد پوکه های معدنی به دلیل کیفیت بالا و وزن سبک آن می باشد. علاوه بر آنکه آب موجود در پیرامونش را درون خود حفظ می کند و بهترین مواد جهت بتن سازی در اجرای پروژه های ساختمانی محسوب می شود. قیمت پوکه معدنی بر اساس میزان ابعاد و محل استخراج آنها تعیین می گردد چون تأثیر مستقیم بر روی میزان کیفیت و انسجام آنها خواهد داشت. تا کنون پوکه های معدنی را از نزدیک مشاهده نموده اید که در ابعاد مختلف تهیه می شوند و در اختیار صنایع مختلف قرار گرفته می شوند. امروزه فروش پوکه معدنی به صورت کیسه ای و یا فله عرضه می گردد.  

جهت خرید پوکه معدنی کیسه ای می توانید با واحد فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()