ویژگی های عمومی دستگاه

علاوه بر امکانات حرفه ای که هر دوچرخه ثابت باشگاهی می تواند برایتان فراهم کند، ویژگی ها و امکانات عمومی و ساده ای وجود دارد که می تواند به شما در مقایسه مدل های مختلف کمک کند. خرید دوچرخه ثابت باشگاهی را با توجه به ویژگی های آن انجام دهید.

تنظیمات صندلی و فرمان: این قابلیت موجب می شود که بتوانید به سادگی دستگاه را متناسب با وضعیت جسمانی خود شخصی سازی کنید.

تحمل وزن: هرچه تحمل وزن دستگاه بالاتر باشد، موجب می شود که فرد با خیال آسوده تمرین کند. علاوه بر این، دستگاه عمر مفید بیشتری داشته باشد و دیرتر دچار مشکل شود.

قابلیت جابه جایی: اگر قرار است دستگاه خود را در خانه جابه جا کنید و فضای ثابتی را در نظر ندارید، برخی مدل ها دارای چرخ بوده و می تواند کار شما را راحت کند.

نمایشگر هوشمند دستگاه

نمایشگری که روی دوچرخه ثابت باشگاهی وجود دارد اطلاعات فراوانی را درمورد تمرین به فرد می دهد. این موضوع به مدیریت بهتر تمرین فرد کمک می کند. قیمت و میزان حرفه ای بودن هر دستگاه نیز با توجه به امکاناتی که در این قسمت وجود دارد، متفاوت است.

اطلاعاتی که روی نمایشگر نشان داده می شود معمولا شامل ضربان قلب، سرعت فرد، میزان کالری سوزانده، مقدار مصافت طی شده و از این قبیل موارد می شود. البته در برخی مدل های پیشرفته نمایش بازی یا فرد به صورت انیمیشن و برنامه های حرفه ای ورزشی نیز وجود دارد.

جمع بندی

زمانی که بدانید بایستی چه امکاناتی را از دستگاه خود بخواهید، می توانید برنامه ریزی مالی بهتری نیز انجام دهید. یعنی می توانید با توجه به نیازها و انتظاراتتان از دوچرخه ثابت باشگاهی، بودجه مناسبی را برای خرید در نظر داشته باشید.

حال که با این امکانات آشنا شدید، فروشگاه هایپرجیم می تواند مرجع مناسبی برای مقایسه مدل های مختلف، قیمت و امکاناتشان و در نهایت خرید دوچرخه ثابت باشد. محصولات این فروشگاه دارای تضمین کیفیت بوده و گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و معتبری دارد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()