شستشوی نمای ساختمان را می توان به روش های مختلفی انجام داد ولی نیاز به استفاده از ابزارآلات کار در ارتفاع می باشد. جهت ساختمان سازی از مصالح ساختمانی مختلف استفاده می شود که می توان به شیشه، کامپوزیت، سنگ، آجر، ترموود و ... اشاره نمود. نمای ساختمان مهمترین قسمت از بنا می باشد که تأثیر بسزایی بر روی زیبایی و جلوۀ شهر خواهد داشت. جهت شستشوی نمای ساختمان می توان از روش های مختلف استفاده نمود چون سطح آلودگی و جرم تأثیر مستقیم بر روی انتخاب روش نماشویی خواهد داشت. گروه کار در ارتفاع نماروز سال های متوالی است که قادر به اجرای اصولی خدمات ساختمانی مانند خدمات شستشوی نمای ساختمان می باشد. این مجموعه دارای نیروی انسانی مجرب است که دارای تخصص در حوزۀ شستشوی نمای ساختمان با دستگاه واترجت، سند بلاست و روش دستی با طناب می باشد.

هزینۀ شستشوی انواع نمای ساختمان

همانطور که می دانید تنوع مصالح ساختمانی نما بسیار است و عوامل متعددی وجود دارد که بر روی هزینۀ شستشوی نمای ساختمان تأثیر گذار می باشد. آلودگی هوا، بارش باران، چسباندن تراکت و علامیه، فضولات پرندگان و ... برخی از مواردی هستند که موجب آلودگی و کثیفی سطوح نمای ساختمان می شود. در ابتدای کار، پیش از انجام کار ساختمان توسط مجری کار مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و سپس بهترین روش را جهت نماشویی انتخای می نماید. نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان باید توسط مرکز تخصصی مانند نماروز انجام گیرد.

قیمت شستشوی نمای ساختمان بر مبنای جنس مصالح ساختمانی، مساحت نما، شدت آلودگی و روش شستشو مشخص می گردد. بدین ترتیب توصیه می کنیم جهت کاهش هزینه های نماشویی، شستشوی نمای ساختمان را به صورت دوره ای انجام دهید. معمولاً هزینۀ نماشویی با آلودگی ضعیف کمتر از آلودگی های زیاد می باشد. جهت تخمین و بررسی وضعیت نمای ساختمان از نظر سطح آلودگی و هزینۀ شستشوی نما، می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()