قابلیت و ویژگی های این محصول

هر محصولی از ویژگی و قابلیت های منحصر به فرد خودش ساخته و روانه بازار شده است. این موضوع از اسکی فضایی نیز مستثنی نیست و مانند دیگر وسایل ورزشی از برخی ویژگی و کاربردهای ویژه ای برخوردار است و شما برای خرید اسکی فضایی می توانید به هایپرجیم مراجعه نموده و ا« را تهیه کنید. در ادامه به چند نمونه از این ویژگی و کاربردها می پردازیم

صفحه نمایشگر دیجیتالی: این محصول علاوه بر داشتن یک جثه متوسط و همچنین جذاب توانسته است یک صفحه دیجیتال نمایشگر را در خود جای دهد. این صفحه کاربردهای فراوانی را به شما ارائه می دهد. نشان دادن سرعت و زمان ورزش شما، میزان ضربان قلب، تنفس و دیگر موارد از جمله مواردی است که شما می توانید روی این صفحه دیجیتال مشاهده کنید. همچنین با داشتن برخی تنظیمات و دکمه هایی روی کنسول و صفحه نمایشگر آن می توانید مدت زمان سرعت و دیگر موارد کاربردی این محصول را در حین ورزش کردن خود مورد استفاده قرار دهید.

پدال های متناسب  و دستیگره ها در اسکی فضایی : اگر با شکل ظاهری این محصول آشنایی داشته باشید، متوجه می شوید که دارای دو پدال و دستگیره است. به وسیله این موارد شما پای خود را روی پدال ها قرار می دهید و به وسیله دستگیره ها ثبات خود را مستحکم می کنید. بدین وسیله شما می توانید به راحتی حرکت های ورزشی و هوازی و خود را بدون اینکه تعادلتان بهم بخورد را انجام دهید.

تنظیمات کنترل شده: با داشتن برخی تنظیمات آماده و پیش فرض شما می توانید یک مدت زمان روتین ورزشی مناسبی را برای خود انتخاب کنید. این تنظیمات برنامه ای را می توانید از طریق کنسول یا همان صفحه نمایشگر دیجیتالی مورد تنظیم و استفاده قرار دهید.

چه ویژگی هایی سبب می شود که این محصول را خریداری کنید؟

طراحان این وسیله را به نوعی طراحی کردند که بتوانید هم در منزل هم در باشگاه به راحتی از آن استفاده کنید. به دلیل داشتن قابلیت ابعاد و سایز های کوچک شما می توانید این وسیله را حتی برای منزل خود تهیه کنید و روزانه به روتین ورزشی و تناسب اندام خود بپردازید. حتی به دلیل نبودن فضای کافی می توانید به راحتی این دستگاه را جمع کرده و در گوشه ای از منزل خود قرار دهید و هر زمان که نیاز به انجام فعالیت داشته اید، دوباره آن را راه اندازی کنید.

اگر شما هم بیشتر به فکر تناسب پاها و باسن خود هستید، ما به شما خرید اسکی فضایی خانگی را پیشنهاد می کنیم . این دستگاه به نوعی طراحی شده است که در دسته فعالیت های هوازی کاربرد بیشتری دارد. شما می توانید با انجام دادن روزانه این تمرین به تناسب اندام خود کمک شایانی کنید. این محصول نه تنها به تناسب اندام در پاهای شما کمک می کند، بلکه نواحی بالا تنه شما مانند کتف، بازوها و دست هایتان را نیز تقویت می کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()