یکی از رایج‌ترین انواع تجهیزات ورزش خانگی تردمیل است که تمرینات هوازی مستقیم و کارآمد را ارائه می‌دهد. برای بسیاری از افراد، تردمیل انتخابی خوب برای شروع برنامه ورزشی جدید است. با توسعه قدرت و استقامت، تردمیل می‌تواند برای دویدن یا سایر تمرینات مورد استفاده قرار گیرد.

اکثر ما تردمیل را عمدتاً برای مصارف خانگی خریداری می‌کنیم و به‌ندرت متوجه وجود تردمیل‌های باشگاهی می‌شویم. تردمیل‌ها را می‌توان با توجه به موقعیت محصولات به دو نوع تردمیل‌های باشگاهی و تردمیل‌های خانگی تقسیم کرد.

در این مقاله مقایسه میان تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی صورت گرفته است. مهم‌ترین تفاوت‌های خرید تردمیل ارزان در دو نوع را در ادامه بخوانید تا بتوانید خرید تردمیل را به آسانی انجام دهید.

ابعاد تردمیل

با توجه به عواملی مانند فضای مورد نیاز تردمیل، تردمیل‌های خانگی کوچکتر از تردمیل‌های باشگاهی هستند و عملکردهای تاشو را پشتیبانی می‌کنند.

در تردمیل‌های خانگی، قابلیت تا شدن وجود دارد که میزان استفاده از فضا را به میزان بسیار کمی کاهش می‌دهد. این مورد از مهم‌ترین مزیت‌های تردمیل‌های خانگی نسبت به تردمیل‌های باشگاهی است.

کلام آخر

برای خرید تردمیل خانگی ، باید در ابتدا تفاوتی که این تردمیل‌ها با تردمیل‌های باشگاهی دارند را بشناسید. با شناخت این تفاوت‌ها بر حسب نیازی که دارید، می‌توانید تردمیل مد نظر خود را انتخاب کنید.

نوع موتور، سرعت دستگاه، ظاهر دستگاه، قیمت خرید تردمیل و ابعاد از جمله مواردی هستند که میان تردمیل‌های باشکاهی و تردمیل‌های خانگی تفاوت ایجاد می‌کنند. فروشگاه تردمیل آنلاین با دارا بودن انواع مختلفی از تردمیل‌ها، دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است.

درنتیجه می‌توانید به راحتی تردمیل مورد نیاز خود را خریداری کنید. از مزیت‌هایی که تردمیل‌های خانگی نسبت به تردمیل‌های باشگاهی دارند، ابعاد و قابلت تاشوندگی و میزان هزینه کمتر است. بر این اساس تردمیل خانگی می‌تواند گزینه بهتری نسبت به تردمیل باشگاهی برای شما باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 319
نمایش همه
علاقه مندی ها ()