لوله استیل از جمله قطعاتی است که در ساخت و ساز تجهیزات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت تولید لوله های استیل از ورق های استنلس استیل با گریدهای مختلف استفاده می شود. عناصر اصلی تشکیل دهندۀ آلیاژ استیل عبارتند از کربن، آهن، کروم، نیکل، سیلیس، سلنیوم و ... می باشد. به طور کلی میزان درصد هر کدام از عناصر تشکیل دهندۀ آلیاژ استیل، استیل با ویژگی های فیزیکی متفاوت تولید می شود. به همین دلیل شاهد فروش لوله استیل با گرید 300، لوله استیل گرید 304 و غیره می باشیم.

گروه تجارت استیل راد یکی دیگر از مراکزی است که در داخل بازار واردات و فروش لوله های استیل، شیرآلات استیل و غیره با قیمت ارزان تر از بازار فعالیت دارد.

خرید لوله استیل ضد زنگ

افزایش میزان درصد عنصر نیکل در آلیاژ استیل، موجب خاصیت ضد زنگ زدگی فلز می شود. به همین دلیل کاربرد گسترده و فروش لوله استیل را در صنایع مختلف می توان مشاهده نمود. البته داشتن عنصر کربن در ساخت آلیاژ استنلس استیل، باعث افزایش مقاومت این عنصر در مقابل خوردگی و اکسیداسیون می شود. به همین دلیل خرید لوله استیل جهت انتقال انواع سیالات همچون مایعات در صنایع مواد غذایی، احداث سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، نصب سیستم های تأسیساتی ساختمان و ... صورت می گیرد.

قیمت لوله استیل به عوامل متعددی وابسته می باشد که می توان به میزان کیفیت استیل، ضخامت، گرید استیل و همچنین سایز قطر و طول اشاره نمود. متناسب با صنایع مختلف، امکان خرید انواع لوله استیل ضد زنگ با کیفیت بالا برای صنعت گران فراهم می باشد. استفاده از قطعات استیل با دوام، باعث افزایش طول عمر سازه های فلزی می شود.

برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص لیست قیمت فروش شیرآلات استنلس استیل و لوله استیل و نحوۀ سفارش دهی اینترنتی و تحویل محموله با مجموعۀ فروش تجات استیل راد تماس حاصل فرمائید.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 396
نمایش همه
علاقه مندی ها ()