خرید تردمیل خانگی یکی از دو راهی هایی است که افراد درمورد آن با دیگران و فروشندگان مشورت می کنند اما پاسخی برای آن پیدا نمی کنند. اگر شما به سلامت خود اهمیت بدهید یا بخواهید تمرین های ورزشی را به جای باشگاه در خانه انجام دهید، خرید تردمیل خانگی برای شما مناسب ترین گزینه است.

سوالی که همواره در ذهن افراد وجود دارد نیاز به خرید تردمیل یا مشکلاتی است که ممکن است در استفاده از این دستگاه به برایشان پیش بیاید. در ادامه در هایپر جیم به بررسی این موضوع و الزام خرید تردمیل می پردازیم.  

چه مدل تردمیل خانگی مناسب است؟

نمی توان به این سوال پاسخ دقیق داد. چرا که نیاز و کاربرد هر فرد از تردمیل با دیگران متفاوت بوده و بایستی با توجه به این موضوع خرید را انجام داد. مواردی که بر قیمت نهایی تردمیل تاثیر گذارند قابلیت هایی است که تردمیل برای فرد محیا می کند.

مهم ترین ویژگی که باید به آن توجه کنید قدرت موتور یا همان تحمل وزن است. کمترین مقداری که برای این مورد می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد قدرت موتور 1.5 اسب بخار با تحمل وزن 100 کیلوگرم است. با افزایش این میزان طبعا هزینه شما نیز افزایش می یابد.

تمرین با تردمیل به هیچ وجه خسته کننده نیست

شاید افرادی که به شما درمورد خرید تردمیل مشاوره می دهند به شما بگویند که تمرین روی تردمیل خانگی درجا زدن است و پس از مدتی خسته کننده خواهد شد. بایستی روش استفاده صحیح از آن را بدانید.

نکته ای که بهتر است رعایت کنید آن است که اگر امکان دارد تردمیل را در اتاق خواب قرار ندهید و در صورت داشتن فضای کافی آن را در پذیرایی یا در محلی که مقابل تلویزیون باشد قرار دهید. اگر همزمان با تمرین یک برنامه تلویزیونی 1 ساعته را مشاهده می کنید در نهایت متوجه گذر زمان و سختی تمرین نخواهید شد.

چگونه می توان انواع تردمیل خانگی را مقایسه کرد؟

اگر برای خرید تردمیل خانگی مطمئن هستید و تصمیم خود را در این زمینه گرفته اید، فروشگاه آنلاین تردمیل با تنوع فراوانی که در این زمینه دارد بهترین تجربه خرید را برایتان رقم می زند. همچنین می توانید محصولات موجود در این فروشگاه را از نظر قیمت و ویژگی های دیگر با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت خرید خود را انجام دهید.  

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()